Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kesärenkaat, campperit vaiko perus C-renkaat ? Mitä käytätte ?

<< < (3/6) > >>

mjh48:
Hommasin viime kesänä ihan tavalliset Crossclimatet, enkä ole katunut.
Ovat huomattavan hiljaiset, verrattuna aiempiin jota mainostettiin hiljaisiksi, muutenki ihan ok ajetavat.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 13.04.2023     kello on 21:55 ---Hommasin viime kesänä ihan tavalliset Crossclimatet, enkä ole katunut.
Ovat huomattavan hiljaiset, verrattuna aiempiin jota mainostettiin hiljaisiksi, muutenki ihan ok ajetavat.

--- Lainaus päättyy ---
Samat minulla, ihan ok. Reilun 25000 jo ajettu

arska100:
Minulla on Nokiat ja olen ollut tyytyväinen. Ajettu jo 20000 kilsaa.

Petek:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 13.04.2023     kello on 21:55 ---Hommasin viime kesänä ihan tavalliset Crossclimatet, enkä ole katunut.

--- Lainaus päättyy ---
Vieläkö ovat hiljaiset? Uudet pitäis hankkia, kalliithan ne on, niin pitäisi olla kerralla hyvät...

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Petek - 12.06.2023     kello on 15:23 ---Vieläkö ovat hiljaiset? Uudet pitäis hankkia, kalliithan ne on, niin pitäisi olla kerralla hyvät...

--- Lainaus päättyy ---

Muutama reissu tehty camperCrossclimatei lla, pehmeämmät kuin misukan peruscamperrenkaat, asfaltinkatkot ei kuulu kuten peruscampereissa on tapana. Kuvion aiheuttama ääni kuuluu hieman joissain nopeuksissa mutta ei ollenkaan häiritsevästi.

Voisin suositella näitten kilometrien kokemuksella, tiedä sitten kuinka kuluvat ja kuinka ääni muuttuu renkaan kuluessa  . . .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View