Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kesärenkaat, campperit vaiko perus C-renkaat ? Mitä käytätte ?
vaanari61:
Ois aika laittaa uutta alle, tähänmennessä on ollut ainoastaan campperit asuntoauton alla. Continentaalia useampi sarja ja viimeisimpänä oli Miseliinit jotka on ollut huomattavasti hiljaisemmat kuin contit mutta nyt kiinostaisi Nokian pakurengas . . . Ei ainoastaan hinnan vaan hiljaisuutensa vuoksi, kertovat että maantienkatkokset ei tule "tupaan" Nokian renkailla . . .
Kuinka monella on ns. Camper rengas asuntoauton alla ?
Toivon mielipiteitä / tuntemuksia kumpaisistakin . . .
K.E.V:
Minulla Michelin Crossclimatet, pitää minun ajoillani jopa lumessa.
kimi:
Minulla on ollut Camperit ja olivat kovat, painettakin suositeltiin reippaasti käyttämään. Nyt ylimitoitetut Michelinin C renkaat ja painetarve 0,7 vähempi. Huikea ero noissa on
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.04.2023 kello on 21:53 ---Minulla Michelin Crossclimatet, pitää minun ajoillani jopa lumessa.
--- Lainaus päättyy ---
Rengasliikkeen ( Vianor ) mukaan Michelinillä Crossclimate on camper rengas, muunlaista camper rengasta Michelin ei valmista.
Michelin n.300€ kalliimpi kuin Nokian . . .
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 12.04.2023 kello on 22:07 ---Rengasliikkeen ( Vianor ) mukaan Michelinillä Crossclimate on camper rengas, muunlaista camper rengasta Michelin ei valmista.
Michelin n.300€ kalliimpi kuin Nokian . . .
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ei siinä ole tekstiä esim Agilis Camping vaan ihan omansa. Eikä VALMISTAJA määrittele sitä Camping renkaaksi. https://www.michelin.fi/auto/tyres/michelin-agilis-crossclimate
Ps on mulla ollut Agilis campingeja monetkin.
Ja on kalliimpi, mutta ei tartte talvirenkaita erikseen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta