Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kysymys renkaista
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.04.2023 kello on 13:49 ---AL Plus ehdoista...
"Renkaanvaihto
Vaihtotyö renkaan hajotessa edellyttäen, että ajoneuvossa on mukana asianmukainen vararengas, vararenkaan kiinnittämiseen sopivat kiinnityspultit ja työhön mahdollisesti tarvittavat erikoistyökalut."
https://www.autoliitto.fi/uploads/2023/01/ec4f9a5b-plus-ehdot2023verkko.pdf
--- Lainaus päättyy ---
Minulle kävi AL paikkaamassa renkaan kotipihalla, eikä maksanut mitään
Itse katsoin vain vierestä kun kaveri otti renkaan alta, paikkasi ja laittoi sen takaisin
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 9.04.2023 kello on 14:24 ---Minulle kävi AL paikkaamassa renkaan kotipihalla, eikä maksanut mitään
Itse katsoin vain vierestä kun kaveri otti renkaan alta, paikkasi ja laittoi sen takaisin
--- Lainaus päättyy ---
Joo, kyllä niillä hieno palvelu on...
Mulla paku ei lähtenyt käymään, niin hinurikuski otti testerin ja puuhasi puoli tuntia. Sanoi, että se on heidän ohjeistuksensa on, että aina tutkitaan ensin. Hinuria ei sitten tarvittukaan.
Toinen kerta oli vaikeampi. Autosta räjähti rengas. Emäntä oli tien poskessa avuttomana. Autossa oli kolme hinausvakuutusta. AL-Plus, Kasko ja uuden auton merkkiturva. Soitin kaikkin paikkoihin ja odotusaika oli 4 tuntia kullakin. Siispä otin renkaan kotoa ja ajoin 50 km matkan vaihtamaan renkaan. Eli ei ne turvatkaan aina niin sujuvia ole.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.04.2023 kello on 16:26 --- Autossa oli kolme hinausvakuutusta. AL-Plus, Kasko ja uuden auton merkkiturva. Soitin kaikkin paikkoihin ja odotusaika oli 4 tuntia kullakin.
--- Lainaus päättyy ---
Niinköhän kaikki kysyivät samaa hinuria?
Ducaatti:
^hyvä taktiikka "palvelussa" , saattaa moni vaihtaa renkaansa itse mieluummin kuin odottaa 4 tuntia ;D
Yrjö:
Toistaiseksi ei mulla oo ollut isoa ongelmaa renkaanvaihdon kanssa. Hinauksetkin on jotenkin järjestyneet.
Toistaiseksi ei suunnitelmissa ole turvan/vakuutuksen hankinta. Ehkä sitten jos tulen vanhaksi???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta