Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kysymys renkaista
Aakku:
^ Jos autossa on kasko, niin AL-Plus liene turha yhdelle ajokille...
Mikäli Kasko ei korvaa hinausta ulkomailla vanhan auton ollessa kyseessä, niin sitten voisi harkita pidemmälle reissulle ulkomaille Falck-tieturvaa. Sellainen mulla oli joskus pidemmällä reissulla.
AL-Plus toimii mulla hyvänä lisäturvana, koska ajelen kahdella museoautolla ja kahdella moottoripyörällä, joissa kaikissa on vain pelkkä liikennevakuutus.
Käsittääkseni Karavaanarin tiepalvelu toimii samoilla ehdoilla, mitä AL-Plus. Asiakaslehti on vain eri.
Transit Matkaaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.04.2023 kello on 19:15 ---^ Jos autossa on kasko, niin AL-Plus liene turha yhdelle ajokille...
Mikäli Kasko ei korvaa hinausta ulkomailla vanhan auton ollessa kyseessä, niin sitten voisi harkita pidemmälle reissulle ulkomaille Falck-tieturvaa. Sellainen mulla oli joskus pidemmällä reissulla.
AL-Plus toimii mulla hyvänä lisäturvana, koska ajelen kahdella museoautolla ja kahdella moottoripyörällä, joissa kaikissa on vain pelkkä liikennevakuutus.
Käsittääkseni Karavaanarin tiepalvelu toimii samoilla ehdoilla, mitä AL-Plus. Asiakaslehti on vain eri.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset kaikista vastauksista, tässä tuhtia tietopakettia! Saattaa olla, että luotan vielä omiin voimiini ja onneeni. Kahdella vanhalla autolla ja kahdella vanhalla moottoripyörällä minäkin reissujani teen. Täytyy vaan koittaa pitää koneet kunnossa. 8)
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.04.2023 kello on 19:15 ---Käsittääkseni Karavaanarin tiepalvelu toimii samoilla ehdoilla, mitä AL-Plus. Asiakaslehti on vain eri.
--- Lainaus päättyy ---
Jep. Karavaanarin tieturva on tiepalvelun osalta täsmälleen sama kuin AL Plus -tiepalvelu ja palvelun tuottaa myöskin Autoliitto kumppaneidensa kautta.
Eroa on kuitenkin ettei Karavaanarin sopimukseen kuulu kuin se *pelkkä tiepalvelu*. Ts. karavaanarin sopimuksella ei pääse kirjautumaan Autoliiton verkkosivuille ja ei siten pääse esim. AL ulkomaan matkailun maakohtaiseen infoon tms., eikä myöskään Autoliiton mobiiliäppi toimi karavaanarin sopimuksella, jne. No jos ei noille AL oheispalveluille ole tarvetta tai ei laske niille käyttöarvoa, niin sfc-jäsen säästää ~50€ Karavaanarin tieturvalla versus AL Plus. Siis mikäli pohdinnassa on valinta noiden kahden välillä.
ktako:
AL-palvelu ei auta raskaita kulkimia. Taitaa noille olla nykyään palvelut tiukassa. Kasko on vielä.
Karabiilisti:
Se on tuollainen iso matkailuauto pitkällä peräylityksellä aika ongelmallinen hinattava.
Ei välttämättä onnistu ajo hinausauton lavetille eikä myöskään nokka ylhäällä hinaus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta