Tekniikkakeskustelut > Truma
Talvikäyttö ilman kuuman veden valmistusta
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 4.04.2023 kello on 13:00 ---Noin se minullakin toimii. Alkuun sitä ihmettelin että miksi se keltanen palaa vähänaikaa, joitakin minuutteja, mutta sitten sammuu. Ja ihan ilman tolppasähköä pelkällä kaasullakin. Tuskin ne vastukset huonoa tykkää ilman sähköä :-)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne vastukset siellä käyttövesi tilassa ole vaan pannun laippapinnassa. Lämmitintä voi käyttää ilman käyttövettä, valo sammuu kun lämmitin on saavuttanut sen lämpötilan mikä vedelle on valittu.
Tepikka:
Tästähän on puhuttu ennenkin. Ei kukaan tee laitetta joka rikkoutuisi esim. sen johdosta että pakkasvahti on toiminut tai on unohtunut vesien laitto. Voi olla että olisi valmistaja oikeudessa ekan vahingon jälkeen.
porakone:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.04.2023 kello on 16:43 ---Lämmitintä voi käyttää ilman käyttövettä, valo sammuu kun lämmitin on saavuttanut sen lämpötilan mikä vedelle on valittu.
--- Lainaus päättyy ---
Olen tätä miettin itsekin ja noin olen sen funtsinut, mutta en silti tajua. Miksi se laite ylipäätään sytyttelee vedenlämmitysvaloa ja vahtii veden lämpötila-anturin arvoa jos valitaan että vettä ei lämmitetä, eli ihan sama mikä sen veden lämpötila on.
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 4.04.2023 kello on 20:14 ---Olen tätä miettin itsekin ja noin olen sen funtsinut, mutta en silti tajua. Miksi se laite ylipäätään sytyttelee vedenlämmitysvaloa ja vahtii veden lämpötila-anturin arvoa jos valitaan että vettä ei lämmitetä, eli ihan sama mikä sen veden lämpötila on.
--- Lainaus päättyy ---
En minäkään kyllä tajua.Mutta se keltanen palaa hetken, ja sammuu kyllä ennenkun mitään oikeeta lämpötilaa on saavutettu. Vähänmatkaa plussan puolella niin siinä se.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 4.04.2023 kello on 21:06 ---En minäkään kyllä tajua.Mutta se keltanen palaa hetken, ja sammuu kyllä ennenkun mitään oikeeta lämpötilaa on saavutettu. Vähänmatkaa plussan puolella niin siinä se.
--- Lainaus päättyy ---
Se mittaa sen pannun lämpötilaa ei ilman.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta