Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vanlifen todellisuus

<< < (8/56) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  8.03.2023     kello on 19:21 ---Ei kyllä hattua nostan sille joka sen kunnolla tekee, mutta sille joka sen toiletin unohtaa toivotan täydekllistä epäonnistumista ;)

--- Lainaus päättyy ---
Voihan se joskus unohtua...

Mulla on retkipakussa ja Westissä yhteinen pienin PortaPotta. On se kyllä muistilistalla, jotta ei unohtuisi.

miksu88:
Mä rakentaisin oman pakun jo sen vuoksi etten kaipaa yhtään täysikorkeaa rakennetta/väliseinää sisälle. Eli suihku, vessa ja isot vaatekaapit on mulle turhia (pikkuvessa tietty pitää olla). Toinen iso syy se että haluan auton näyttävän tavalliselta työpakulta ulospäin. Voi parkkeerata vapaammin yöksi. Lämpöeristyksestä joutuu taas itse tehtynä melko varmasti tinkimään. Tarpeita on monenlaisia.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 -  8.03.2023     kello on 19:42 ---Toinen iso syy se että haluan auton näyttävän tavalliselta työpakulta ulospäin. Voi parkkeerata vapaammin yöksi.

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan ei oikeastaan perustu mihinkään faktaan, vaan on enempi mielikuva.

Samat säännöt koskee molempia.

Alan:
Kaikille ei tunnu tämä vanlife-käsite olevan tuttu, ja ehkä into lukea viestit ajatuksella saattaa puuttua.

Ei sinänsä, täysin ennustettavissa oli jo ennenkuin avauksen tein.

Lerssinen:
Erottaisin käsitteet pariin ryhmään, niihin jotka maalaa ruosteisen pakun sisältä valkeaksi ja matkailevat pelkästään some-elämän vuoksi ja niihin jotka rakentaa teknisesti jotain fiksua. Mitä olen aihetta seurannut nämä kaksi asiaa harvoin kohtaavat..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View