Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vanlifen todellisuus

<< < (27/56) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.03.2023     kello on 12:23 ---Ympäristövastuullisuus kuuluu kaikille, huomioimatta millä liikkuu ja wc vaatimus on täysin kohtuullinen. Toki moni pärjää ilman sitäkin, mutta epäilen, ettei sitä lähintä julkista käymälää aina etsitä, jos sellainen ei ole ihan vieressä.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoisin, että pitää matkata puutarhaleiristä toiseen, tai ABC:ltä ABC:lle, jos meinaa selvitä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.03.2023     kello on 13:13 ---Verottajakin suhtautuu tänä päivänä heihin olemalla hiljaa😊 ennen vanhaan jos oli tyyny pahasti tavaratilassa tuli 30.000mk muistutus asiasta.

--- Lainaus päättyy ---

Olisi mielenkiintoista tietää, missä raja menee....   ::)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.03.2023     kello on 13:44 ---Sanoisin, että pitää matkata puutarhaleiristä toiseen, tai ABC:ltä ABC:lle, jos meinaa selvitä.

--- Lainaus päättyy ---

Olen eri mieltä. Kaikkea voi tehdä jos näkee hiukan vaivaa. Muutaman viikon reissuja yhden lapsen kanssa farkussa ei tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Avotuli, Trangia ja kaasukeittimellä pärjäsi hyvin ja jätteet pystyi hävittämään asiallisesti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.03.2023     kello on 14:09 ---Olen eri mieltä. Kaikkea voi tehdä jos näkee hiukan vaivaa. Muutaman viikon reissuja yhden lapsen kanssa farkussa ei tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Avotuli, Trangia ja kaasukeittimellä pärjäsi hyvin ja jätteet pystyi hävittämään asiallisesti.

--- Lainaus päättyy ---

No, viikko-pari tunturissa, eikä vessaa mukana ja hyvin on selvitty.  ;)
Ja on sitä ennen 'matkailtukin' pelkän ha:n kanssa.

Riippuu mihin raja vedetään.
Kuten olen jankuttanut, tänään jopa Suomessa kaikki on vaikeampaa, kun ei ole edes roskiksia....

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.03.2023     kello on 14:16 ---No, viikko-pari tunturissa, eikä vessaa mukana ja hyvin on selvitty.  ;)
Ja on sitä ennen 'matkailtukin' pelkän ha:n kanssa.

Riippuu mihin raja vedetään.
Kuten olen jankuttanut, tänään jopa Suomessa kaikki on vaikeampaa, kun ei ole edes roskiksia....

--- Lainaus päättyy ---
Meilläkin toimi hyvin, aika usein löytyy venesatamia ja -laskupaikkoja joissa puucee. Ei se edes kovin vaikeaa ollut. Koskaan en ole sontinut luontoon, aina löytynyt puu- tai posliinipytty. Vesipuoli erikseen.
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.03.2023     kello on 13:46 ---Olisi mielenkiintoista tietää, missä raja menee....   ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä rajat aika selvät. Kiinteä asennus, katsuri katsoi aikanaan kieroon asennuksiani jotka eivät olleet kiinteitä, liinalla kasassa.
Tuumasi vain että kysy tullimiehiltä, kyllä niitä kiinnostaa.
Toisaalta jos ei näy ulos, ei kellään ole asiaa sisälle ilman rikosepäilyä. Pakun sisus on kotirauhan suojassa.

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View