Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Mikro häiritsee jääkaapin toimintaa?

<< < (2/2)

lahelju:

--- Lainaus käyttäjältä: Tipiiri -  6.03.2023     kello on 10:37 ---Verkkovirrassa, mutta tekee saman jos jääkaappi 12v ja mikro 230v

--- Lainaus päättyy ---
Oletko koettanut ottaa sähköjohdon jääkaapista irti mikroilun ajaksi? Mikron häiriö voi kuitenkin siirtyä 230-johdon kautta piirikortille aiheuttaen tuota särinää.
Ja jos se mikro todella vuotaa säteilyä, on se kierrätys paras paikka, säteilyä kun ei näe, mutta tuntee jälkeenpäin...

Tipiiri:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju -  6.03.2023     kello on 16:29 ---Oletko koettanut ottaa sähköjohdon jääkaapista irti mikroilun ajaksi? Mikron häiriö voi kuitenkin siirtyä 230-johdon kautta piirikortille aiheuttaen tuota särinää.
Ja jos se mikro todella vuotaa säteilyä, on se kierrätys paras paikka, säteilyä kun ei näe, mutta tuntee jälkeenpäin...

--- Lainaus päättyy ---

En oo kokeillu, onko se jääkaapin 230 johto kaapin takana vai pääseekö siihen jotenki nätisti käsiks?

Sen tiedän että jos langattomat kuulokkeet päässä 2.4ghz oon mikron vieressä ni ääni rupee rätiseen.

lahelju:

--- Lainaus käyttäjältä: Tipiiri -  6.03.2023     kello on 16:57 ---En oo kokeillu, onko se jääkaapin 230 johto kaapin takana vai pääseekö siihen jotenki nätisti käsiks?

Sen tiedän että jos langattomat kuulokkeet päässä 2.4ghz oon mikron vieressä ni ääni rupee rätiseen.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla se oli kaapin takana ja muistaakseni sinne pääsi ritilöiden kautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View