Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Talvi treffit
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.10.2011 kello on 20:14 ---Niin ja miksi kaivata. Hiihtäminen on eri juttu. Muksuna laskettiin ennen mäkeä. Nyt on aikuiset vallanneet sen hauskan pidon. Sillä poikkeuksella että aikuiset vedetään vaijerilla ylös, muksuna ennen noustiin itse. :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Entäs se "after ski" ?
Ja voihan sitä ottaa sen "before ski"nkin. ;D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 20.10.2011 kello on 20:18 ---Entäs se "after ski" ?
--- Lainaus päättyy ---
Haus Katrin, Zell Am See.
-70 luvulla osattiin lauluillassa laulaa
ja kenties myös nauttia jägerteetä. ;)
Ikävä kyllä Katrin poistui keskuudestamme
ja paikan suosio laski.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.10.2011 kello on 20:02 ---Mene ihmeessä hiihtokouluun. ;)
Asiansa osaava hiihdonopettaja opettaa
myös kaatumaan turvallisesti.
nimimerkillä "koulun käynyt"
--- Lainaus päättyy ---
En mä tunne niin suurta mielenkiintoa mutkamäkeen, että hiihtokouluun menisin. Mulle riittää hyvin se, että joskus käyn ladulla murtsikkaa hiihtelemässä. Viime talvikin meni, etten suksien päällä ollut kertaakaan. :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.10.2011 kello on 20:02 ---Mene ihmeessä hiihtokouluun. ;)
Asiansa osaava hiihdonopettaja opettaa
myös kaatumaan turvallisesti.
nimimerkillä "koulun käynyt"
--- Lainaus päättyy ---
Eikä se aikuisilla jotka on hiihtäneet, mitään hiihtokoulua tarvitse, muovikengät jalkaan, sukset kiinni ja ei kun mutkittelemaan. :D
vippe:
Mä diggasin tosta Sappeesta kyl..siel oli monta laavua/grillikatosta jne..Uudet hienot saunat yms..ja varmaan sais jonku sopen varattua meidän käyttöön illaks..grillikatos tms..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta