Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ääni pannun käydessä

<< < (2/14) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: pet - 24.02.2023     kello on 20:48 ---Kiitos, minäpä teen tuon Thumb    pohja kyllä näytti siistiltä, kun viime käynnillä alhaalta päin lampulla katselin. Tuo sama minulla tuli ensimmäisenä mieleen ettei vain liekki yritä "karata" pohjan kautta tms

äänen aikana pannussa tuntuu myös selvä kolahdus ja ylävesiletkusta pannun takaa tartuttaessa tuntuu sama kolahtelu.

Toivottavasti tähän jonkun ratkaisun löytisi, ääni on todella häiritsevä etenkin öisin  :laugh:
Asian tekee mystiseksi minulle myös kun se tulee säännöllisin väliajoin kuten videolla.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo viittaa jo huonoon kiertoon eli vesipumppu. Montako vipua on alhaalla pannun edessä pohjassa?

pet:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.02.2023     kello on 21:59 ---Tuo viittaa jo huonoob kiertoon eli vesipumppu. Montako vipua on alhaalla pannun edessä pohjassa?

--- Lainaus päättyy ---

Videolla molemmat vivut ylhäällä, tai käytössä siis.  Olen kokeillut vaikutusta, molemmat alhaalla/ylhäällä mutta ääni jatkuu samana.

Pystyykö 12v pumppua toteamaan ehjäksi/vialliseksi muutakuin irti ja tutkimalla?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: pet - 25.02.2023     kello on 08:38 ---Videolla molemmat vivut ylhäällä, tai käytössä siis.  Olen kokeillut vaikutusta, molemmat alhaalla/ylhäällä mutta ääni jatkuu samana.

Pystyykö 12v pumppua toteamaan ehjäksi/vialliseksi muutakuin irti ja tutkimalla?

--- Lainaus päättyy ---

Eivät siis ole käytössä. Kokeile laittaa yksi vipu alas, mitä tapahtuu?

pet:
Aivan ok, Olen aiemmin kokeillut myös hanat auki/kiinni ja myös vuorotellen kumpaistakin, mutta silloin en ääneen vaikutusta hoksannut. Mutta Kokeilen tuota uudelleen kunhan vaunulle taas pääsee ja kerron miten vaikuttaa-.

pet:
Päivitystä, kokeilin kääntää toisen hanan ylös ja toisen alas, ääni hiljeni tuolla keinolla paljon, muttei kadonnut kokonaan, pelkästään vaimeni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View