Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Turvavarusteet Euroopan reissulle

<< < (8/10) > >>

Rauzi:
Alkaa jutut vaikuttaa siltä että lisälukoissa on huomattava lisäriski. Eli miksi ylipäätään lukita ovia ollenkaan jos ne kerran kuitenkin hajotetaan. Parasta siis on jättää arvoesineet ulkorappuselle niin ei mitään mene rikki kun ne joku siitä hakee, paitsi jos tulee toinen hakija... Mutta jatkakaa kaverit, mä silti lukitsen ovet kunnolla. Vaikka ne lukot siinä turhaan onkin. Ei helevata ei se niin mene että autorivistä rosmo valitsee sen joka on hankalin mentävä. Mutta se Narkki voi tehdä ihan mitä vaan. Haluan olla hereillä kun tekee.

Sen ovien välisen liinan kun vielä vetäsee ratista läpi niin että jos kiristyy niin torvet soi. Tuskin lisää riskiä enempää.

Santeri:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 27.02.2023     kello on 21:33 --- jos on joku piripää, se menee sisään siitä mistä vain pääsee. ei sitä tai muitakaan ohikulkijoita kiinosta mitä se touhuaa parkkipaikalla.

--- Lainaus päättyy ---
Tämän kanssa olen sujut.

Santeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 27.02.2023     kello on 21:40 ---... mä silti lukitsen ovet kunnolla.
... Haluan olla hereillä kun tekee.

Sen ovien välisen liinan kun vielä vetäsee ratista läpi niin että jos kiristyy niin torvet soi. Tuskin lisää riskiä enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Tää viimeinen on hyvä!

"Masi":
Se että se ammattirosvo sattuu kohdalle on lottovoittoa vastaava tapahtuma.
Se että narkki sattuu kohdalle on oma valinta minne vekottimensa jättää.
Ei ole kukaan kertonut että ovesta olisi menty, mutta muutama palstalainenkin että ikkuna on rikottu.
Eli kaiken järjen mukaan normilukot riittää normi ihmiselle ;)
Mutta pelkäähän ihmiset että taivas putoaa niskaa ja ostavat sitä varten kilven.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 27.02.2023     kello on 21:48 ---Ei ole kukaan kertonut että ovesta olisi menty, mutta muutama palstalainenkin että ikkuna on rikottu.

--- Lainaus päättyy ---

Kaksi ikkunaa rikottu. Muistutanko?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View