Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Turvavarusteet Euroopan reissulle

<< < (6/10) > >>

"Masi":
Eikö näillä kuormaliina "miehillä" ole vekottimissaan turvavöitä ?
Tuon kahva homma voi niilläkin hoitaa, vanha rekkareiskojen konsti ;)

Santeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.02.2023     kello on 19:34 ---Murtautuja jos haluaa mennä sisälle. Jos ei pääse, vääntää oven paskaksi. Poistuessaan junttaa vielä tuulilasin sisälle. Siinä kannattaa miettiä lukitusta kahteen kertaan.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen ymmärtänyt, että siisti ja hiljainen murtautuminen on ylivoimaiseti yleisempi sisäänmenotapa vieraaseen autoon.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Santeri - 27.02.2023     kello on 19:51 ---Itse olen ymmärtänyt, että siisti ja hiljainen murtautuminen on ylivoimaiseti yleisempi sisäänmenotapa vieraaseen autoon.

--- Lainaus päättyy ---

Edelliseen kulkimeen menivät Tallinnan keskustassa keskellä päivää. Onneksi en ollut laittanut mitään vrityksiä.  Vauriot oli vähäiset ja varastettavaa vain vanha pokkari.  :D

Santeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.02.2023     kello on 20:19 ---Edelliseen kulkimeen menivät Tallinnan keskustassa keskellä päivää.

--- Lainaus päättyy ---
Tapauksesi tukee olettamustani siisteistä murroista.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Santeri - 27.02.2023     kello on 20:34 ---Tapauksesi tukee olettamustani siisteistä murroista.

--- Lainaus päättyy ---

Narkki kilauttaa ikkunan rikki oli meteliä tai ei oli silminnäkijöitä tai ei.
Ammatti-ihminen ottaa kiinni jostain asunto-osan ikkunan kulmasta ja kas kummaa lukot aukeaa auki ilman meteliä.
Tai tönäseen ison meisselin jonkun luukun ( takatalli ) väliin  ja kääntää auki.
Tai ottaa fiatin kolmioikkunan irti, lähtee kun pikkasen sormilla vetää tiivistettä irti ilman meteliä.

Tarpeeksi kun laittaa suojausta, niin ammattimies tarkastaa miksi on noin paljon suojattu.
Älä mieti liikaa ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View