Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Bestparkin tulevaisuus - Tahkolle uusi?, Perho ja Akaa loppuu?
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2023 kello on 08:55 ---Missäs tällaisia valvomattomia siistejä paikkoja on...?
Toki sellaisia on, joissa ei ole mitään infraa, mutta onko sellaisia, joissa jotain palveluakin valvomatta?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkia mahdollisia yleisiä parkkeja tarkoitin. Mutta on niitä siistejäkin missä on jotain infraakin. Eivät kyllä ole pääteiden varsissa.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 24.03.2023 kello on 10:20 ---
Kaikkia mahdollisia yleisiä parkkeja tarkoitin. Mutta on niitä siistejäkin missä on jotain infraakin. Eivät kyllä ole pääteiden varsissa.
--- Lainaus päättyy ---
Kerro muillekkin:
https://karavaanari.org/index.php/board,113.0.html
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2023 kello on 08:55 ---Missäs tällaisia valvomattomia siistejä paikkoja on...?
Toki sellaisia on, joissa ei ole mitään infraa, mutta onko sellaisia, joissa jotain palveluakin valvomatta?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä ainakin olen törmännyt näihinkin. Joskin jos aina katsoo sitä mikä on vituillaan, niin ei ehkä huomaa samalla tavalla niitä asioita mitkä on hyvin. Ne on ikäänkuin itsestäänselvyyksiä .
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 24.03.2023 kello on 15:16 ---Kyllä minä ainakin olen törmännyt näihinkin. Joskin jos aina katsoo sitä mikä on vituillaan, niin ei ehkä huomaa samalla tavalla niitä asioita mitkä on hyvin. Ne on ikäänkuin itsestäänselvyyksiä .
--- Lainaus päättyy ---
Olisi kiva, jos saisi esimerkin edes yhdestä paikasta...
Osaisi sitten hieman hahmottaa, josko puhutaan edes samoista asioista. Luontoparkissa voi olla huussi ilman vessapaperia ihan ehjänä, mutta näitä hieman kehittyneempiä palveluja en ole nähnyt Suomessa ilman aitauksia.
Raksaus:
Best Caravan Hyvinkäällä. Ensimmäinen. Ja jos tästä ajattelen edistyneempiä palveluita niin ainakin lähellä. Enkä usko olevan ainoa. Ollut pitkään "valvomaton" taiainakaan mitään aitausta ei ole ollut tai mitään kirjautumisiakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta