Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Vaunun punnitus katsastuksen yhteydessä ?

<< < (3/7) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.02.2023     kello on 19:34 ---Miksi autoa ei punnita? Muutetaanko tieto sitten aina otteelle, jos paino muuttuu, vai onko se vain informoivaa asiakaspalvelua?

--- Lainaus päättyy ---

Käyttämälläni Q-asemalla paino näkyy jarrutesterissä (vai olko se täryttimessä?). Mutta katsuri muistaa sanoa, että se ei ole kalibroitu.  Siihen minä totean, että onhan se suuntaa antava.

Tepikka:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.02.2023     kello on 19:34 ---Lisätään niitä varusteita autoonkin...

Miksi autoa ei punnita? Muutetaanko tieto sitten aina otteelle, jos paino muuttuu, vai onko se vain informoivaa asiakaspalvelua?

--- Lainaus päättyy ---
Kokonaispaino on se mitä ratsiassa tuijotetaan. Ei se ole leimalla oleellista paljonko konttorilla painaa jos pysyy alle 3.5 näissä kevyissä. Eihän katsastusmies tiedä mitä kaikkea autoosi lastaat.

0yxxy0:
Kuuluu sarjaan mukava tietää. Voi sitten reissuun lähtiessä karsia jos alkaa tulemaan muuttokuorman verran mukaan otettavaa, että vieppä vielä tuo ja tuo kans.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  9.02.2023     kello on 20:35 ---Kuuluu sarjaan mukava tietää. Voi sitten reissuun lähtiessä karsia jos alkaa tulemaan muuttokuorman verran mukaan otettavaa, että vieppä vielä tuo ja tuo kans.

--- Lainaus päättyy ---
Mie kun katsastin matkaajaa niin katsuri laski kahteen kertaan istumapaikat, kertoi tuloksen, minä siihen että tiedän noinhan ne on ollut toistakymmentä vuotta ja vaikka laskisit kuinka niin etpä siihen enää voi vaikuttaa. Suutu pirulainen, harmikseen oli jo kertonut että katsastus on mennyt läpi. Korjaus kehotteen sain kun tarrasta oli haalistunut kuin monelle ilmanvaihto on mitoitettu.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.02.2023     kello on 17:46 ---Joo, mutta kolme kertaa peräkkäin...

--- Lainaus päättyy ---

No mutta minä katsastankin vaununi vain joka 3. vuosi, eikä tuo punnitus sinänsä vaikuta yhtään mihinkään, ei ole kummoinen lisävaiva ja onhan se kiva itsekin tietää paljonko on paino muuttunut. Käynhän sitä itsekin vaa'alla aina silloin tällöin ihan vain huvikseni ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View