Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Google maps

<< < (2/8) > >>

JariL:
Kyllä toi Google Maps on aika hitaasti päivittyvä sovellus,mäjoudun työni puolesta joka päivä useasti käyttämään,niin Here on toimivampi ja luotettavampi,ainut missä Google sen voittaa on että osoitteen voi puhumalla sanoa sille,ja se on hyvä kun paljon joutuu työssä käyttämään.

Aakku:
Tuli tuossa Keski-Euroopassa vähän navigoitua...

Ajelin Puolassa Garminin navin kanssa. Se oli kyllä täysin sekaisin. Ajelutti missä sattuu, eikä uudet tiet olleet edes kartalla. Outoa sinänsä, kun olin juuri ennen reissua ladannut kaikki uudet kartat. Päätin sitten navigoida Android Auton Google Mapsilla ja Garmin sai jäädä taustalle. Huvittavaa, kun Google Maps navigoi hienosti, niin Garmin tuhisi, että ajat väärään suuntaan ja poikkesi motarilta näyttämään välillä kyläteillä ajoa. Siellä minä sitten Garminin kartan perusteella ajoin 100 km/h jossain kylän keskustassa.
Onko nuo Garminit ja TomTomit jo pudonneet kelkasta? Here on varalla, mutta en sitä kokeillut, kun Google Maps toimi ja kertoi hyvin realiaikaset ruuhkatkin.

K.E.V:
Here on kartalla. Samoin Tomppa

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.10.2023     kello on 13:45 ---Tuli tuossa Keski-Euroopassa vähän navigoitua...

--- Lainaus päättyy ---

Mikä asetus sulla on Garminissa? Nopein vai lyhin?

Kysyy toinen Garminiin tyytymätön.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.10.2023     kello on 14:33 ---Mikä asetus sulla on Garminissa? Nopein vai lyhin?

Kysyy toinen Garminiin tyytymätön.

--- Lainaus päättyy ---
Nopeaa reittiä pyysin...

Eikä siinä mitään, mutta kun Puolassa uudet tiet eivät edes ole päivittyneet Garminiin. Saatika sitten liikenneympyrät. Hädissään vain näytti, ettei ole edes tietä, vaikka tuliterä motari näkyi edessä tuulilasin läpi.
Mulla tuo Garmin toimi sitten taustalla vain piippaamassa ylinopeuksista ja sen sellaisista. Siis sikäli, kun sattui olemaan kartalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View