Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Google maps

<< < (6/8) > >>

porakone:

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 -  8.10.2023     kello on 18:25 ---Ja maps ei toimi ollenkaan ilman kenttää. Niinpä sitten here esiin ja suunnistus oikealle rajanylityspaikalle jossa oli jo kenttääkin.

--- Lainaus päättyy ---

Siihen voi ladata kartat etukäteen, offline-käyttöä varten.

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 -  8.10.2023     kello on 18:25 ---Kummankaan saapumisaika arvioihin ei voi luottaa,

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen kyllä sitä mieltä että ainakin täällä kotosuomessa mapsin saapumisaika-arvioiden paikkaansapitävyys hämmästyttää vielä vuosien käytön jälkeenkin. Vaikka olisi pitempikin matka edessä niin arvio heittää yleensä ihan minimaalisesti ellei sitten muodostu yllättäviä esteitä elon tielle.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.10.2023     kello on 19:18 ---Eikä ikinä "lyhin reitti" millään navilla. Koska se tekee juuri kuin on käsketty, laskee jokaisen oikaisevan kärrypolun mukaan. Ja sen mukaan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kerran piti laittaa lyhin, ettei tarvinnut kiertää koko maakuntaa.
Kun sitten olis pitänyt avata portti, jonka takana oli lauma lehmiä, käännyin.   :laugh:
Seuraava tie näkyi kyllä pellon takana, eikä tarvinnut montaa sataa metriä 'kiertää'.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  8.10.2023     kello on 20:44 ---Kyllä navin ”kieli” pitää oppia/tuntea ettei sekoile sen ohjeita kunnellessaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olen aina valinnut kieleksi 'Suomi'.

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone -  9.10.2023     kello on 06:17 ---Siihen voi ladata kartat etukäteen, offline-käyttöä varten.

--- Lainaus päättyy ---
Niin voi, mutta jos kyseistä reittiä ei sitten pystykkään ajamaan (tai poliisi sanoo ettei tästä pääse), niin sen jälkeen mapsilla ei pääsekkään minnekään, ellei se netti toimi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 -  9.10.2023     kello on 09:30 ---Niin voi, mutta jos kyseistä reittiä ei sitten pystykkään ajamaan (tai poliisi sanoo ettei tästä pääse), niin sen jälkeen mapsilla ei pääsekkään minnekään, ellei se netti toimi.

--- Lainaus päättyy ---

No, sitä varten on tietysti Here esiladattuna.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View