Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Tekstiviesti huijaus
mjh48:
Ei riitä, että sähköpostilla koetetaan huijata, sitä tehdään myös tekstivistillä
Karabiilisti:
Näitähän tulee viikoittain. S-pankkia, postia, DHL, hobbyhallia. jne...
Paree kun ei klikkaa mitään linkkiä. Oikea pankki informoikin jo aikoja sitten että heidän viesteissään ei koskaan ole linkkejä.
Jos viestissä on esim linkki jonka osoite bit.ly niin roskiin koskematta...
HiTec:
Jatkuvasti vain menee kinkkisemmäksi, kun sen lähetyksen puh.numerokin voidaan nykyisin väärentää => kännykkä laittaa tuon saapuneen huijausviestin siihen samaan streamiin kuin ne oikeatkin ja näin voi tuohon huijaukseen lentää entistäkin helpommin Thumbd
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.01.2023 kello on 07:48 ---Näitähän tulee viikoittain.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tule ainakaan meikäläiselle.
Ehkä kerran tai kaksi vuodessa maksimissaan tulee epämääräistä tekstaria.
Voihan olla, että mulla ei ole elämää, mutta en jaa numeroa heppoisin perustein, whatsupppia en esim. ole asentanut kun haluaisi mielellään puh.nron. Ja suoramarkkinointiki ellon teen aina kun alkaa myyjät soittelemaan. 3 vuottahan esto on voimassa kerrallaan.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 30.01.2023 kello on 09:19 ---Voihan olla, että mulla ei ole elämää, mutta en jaa numeroa heppoisin perustein, whatsupppia en esim. ole asentanut kun haluaisi mielellään puh.nron. Ja suoramarkkinointiki ellon teen aina kun alkaa myyjät soittelemaan. 3 vuottahan esto on voimassa kerrallaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen toiminut justiinsa päinvastoin, en muista onko tullut, ikinä ei ainakaan miesmuistiin.
Vaimolle muutamia tullut.
Whats uppiin pari Tori.fi ostoviestiä, toiseen vastasinkin oli niin aidon tuntuinen. En kuitenkaan rahaa lähettänyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta