Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Biojäte ja kompostointi-ilmoitus

<< < (6/9) > >>

Mautoilija:
On ruokakomposti ollut pihassa muutamia vuosia. Sulana olen koittanut kuumalla vedellä talvisin pitää.
Nyt loppuu. Kaikki biojätteet menee samaan astiaan sekajätteen kanssa. Siitä pitää vihervasemmisto kompostikyttineen huolen.
Pönttö on pihassa joten kohdaltani asia kunnossa.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 27.01.2023     kello on 23:59 ---On ruokakomposti ollut pihassa muutamia vuosia. Sulana olen koittanut kuumalla vedellä talvisin pitää.
Nyt loppuu. Kaikki biojätteet menee samaan astiaan sekajätteen kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
   Sinun tapaistasi. :(

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 27.01.2023     kello on 21:20 ---

Pitäähän kompostikyttiä olla, kuka sille kompostivastaavalle muuten syytteen iskisi kun komposti on tarkastuksessa jäässä!

--- Lainaus päättyy ---

missä lukee ettei komposti saisi jäätyä?

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 27.01.2023     kello on 21:56 ---Siksi ne pyritään erottamaan sekajätteestä, joka taas on tarkoitus polttaa sähköksi ja kaukolämmöksi koko valtakunnassa. Meillekin tulee sähkö omista roskista?

--- Lainaus päättyy ---

No tuossahan tuo Vantaan jätevoimala on kivenheiton päässä meilläkin. Mutta sen lisäksi tuon kerätyn biotavaran kompostoivat ja myyvät meille takaisin multana, mokomat ketkut :P
https://metsapirtinmulta.fi/

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 28.01.2023     kello on 09:22 ---No tuossahan tuo Vantaan jätevoimala on kivenheiton päässä meilläkin. Mutta sen lisäksi tuon kerätyn biotavaran kompostoivat ja myyvät meille takaisin multana, mokomat ketkut :P
https://metsapirtinmulta.fi/

--- Lainaus päättyy ---
Tuollaista kierrätettyä ja tarkastettua multaa olen kärrännyt monta traktorikuormaa jäteasemalta. Tuote on ilmaista ja kaikki dokumentit on mukana. Toimii hyvin nurmikon pohjamultana.
Samaa tavaraa kärrää myös paikallinen puutarhatuotteita myyvä firma, joka pussittaa sen ja myy asiakkaille.
Varsinaista turvemultaa haen suoraan tehtaalta. On haettu jo vuosikymmenet, että on jo hyvin edullista tutun kauppaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View