Matkailukeskustelut > Nähtävyydet ja huvipaikat
Partisaanien iskupaikat.
Arska:
Ainut juttu mitä äitee on kertonut sota-ajoista ja joka on syöpynyt hänen mieleensä oli kun ryssän desantteja pudotettiin heidän kotikyläänsä, eipä kaikilla laskuvarjo auennutkaan, heitä roikkui puissa suolet roikkuen.
mjh48:
Aiemmin pidin partisaani nimitystä omassa maassa taistelevien sissien nimityksenä, mutta olin näköjään väärässä.
Mitä tulee voissa paistamiseen, olen esittänyt yhden henkilön uppopaistamista rasvassa.
Se ei vaatisi mitään neitsytöljyä, myös jäteöljy kävisi.
Turha siihen on myöskään voita tuhlata
Tursus:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.01.2023 kello on 12:57 ---Ainut juttu mitä äitee on kertonut sota-ajoista ja joka on syöpynyt hänen mieleensä oli kun ryssän desantteja pudotettiin heidän kotikyläänsä, eipä kaikilla laskuvarjo auennutkaan, heitä roikkui puissa suolet roikkuen.
--- Lainaus päättyy ---
Äiteen jutut höpöhöpöä. Mikään ihmisruho ei jää suoliroikkumaan laskuvarjopudotusko rkeuksilta. Maahan menee koko massa.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Tursus - 19.01.2023 kello on 19:33 ---Äiteen jutut höpöhöpöä. Mikään ihmisruho ei jää suoliroikkumaan laskuvarjopudotusko rkeuksilta. Maahan menee koko massa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos laskuvarjo on auennut ja tarttunut puuhun, saattaa desantti kaverit olla ampuneet toverin.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Tursus - 19.01.2023 kello on 19:33 ---Äiteen jutut höpöhöpöä. Mikään ihmisruho ei jää suoliroikkumaan laskuvarjopudotusko rkeuksilta. Maahan menee koko massa.
--- Lainaus päättyy ---
Höpöhöpö itsellesi, enhän mä missään sanonut että jäivät suolista roikkumaan puuhun vaan niiden suolet roikkuivat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta