Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Navigaattorit ja nopeuskamerahälytykset

<< < (7/12) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.01.2023     kello on 10:33 ---Uus Garminin tulossa nyt kera kojelautakameran, kaistavahtien, törmäysvaroituksen jne....saa nähdä onko huonompi ku tomppa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä klikkasin pois Garminista tuollaiset varoittimet heti alkuunsa...

Ainakin mun versiossa ne oli aivan kökköjä yliherkkiä.

Reissaaja80:
Sanokaapa hyvä appi kännykälle tai tabletille, mikä kannattaisi ottaa (hajonneen) Tompan tilalle? Käyttö on myös ulkomailla, joten offline kartat pitäisi olla.
Kyllä minäkin aikaisemmin olin sitä mieltä, että känny ja navi on eri laitteet, mutta nyt jo toisen Tompan hajottua, niin enpä tiedä kehtaanko enää muutaman vuoden (3-5 vuoden) välein hommata uusia naveja.

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.01.2023     kello on 11:19 ---Minä klikkasin pois Garminista tuollaiset varoittimet heti alkuunsa...

Ainakin mun versiossa ne oli aivan kökköjä yliherkkiä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on tuulilasikamerassa ja aivan turhia. Jos ei muuten ymmärrä ylittävänsä kaistaa tai ajavansa liian lähellä toista, niin ehkä on aika poistua tien päältä.

88k5:
Mitä sitä kännyä sotkee auton systeemeihin kun sama Androidi kymppituumaisena kulkimessa, samalla kuukkelitilillä - kännyssä voi tutkia, ja navigointia jatkaa auton ruudussa..

Toimii vaikka Leirintäoppaan kanssa tai kaikilla app'eilla yhteen. Ja lisäksi auton can-väylän kanssa ja peruutus/ulkokameroiden kanssa

Unohtamatta elokuvia ja musiikkia hifinä  8)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 12.01.2023     kello on 11:24 ---Sanokaapa hyvä appi kännykälle tai tabletille, mikä kannattaisi ottaa (hajonneen) Tompan tilalle? Käyttö on myös ulkomailla, joten offline kartat pitäisi olla.
..

--- Lainaus päättyy ---
En paremmasta tiedä kuin googlemaps - euroopassa ei kait enää offlinessa tartte mobiilidatan hintojen takia tartte olla, vaikka offline karttana maps'issä voi alueita rajata..
Voi kattoa vaikka katunäkymänä tai satelliittina kaikki "puskat" onlinessa. Kaikki niin tuoreena kuin ne voi olla, siihen ei irtolaitteet pysty, saati automerkkien omat integroidut.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 12.01.2023     kello on 11:24 ---Käyttö on myös ulkomailla, joten offline kartat pitäisi olla.

--- Lainaus päättyy ---
HereWeGo Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 12.01.2023     kello on 11:24 ---Mulla on tuulilasikamerassa ja aivan turhia. Jos ei muuten ymmärrä ylittävänsä kaistaa tai ajavansa liian lähellä toista, niin ehkä on aika poistua tien päältä.

--- Lainaus päättyy ---
Kaistavahti on hyvä backup, mutta varsinkin tuo etäisyysmittaus edellä ajavaan mahdollistaa myös act.cruisen + toki lisäksi sisältää myös törmäysvaroittimen joskos vaikka ed.ajava yllättäen iskeekin liinat kiinni, niin se omakin auto jarruttaa ihan automaagisesti jo siinä vaiheessa kun itse vasta olen nostamassa jalkaa kaasulta pois Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View