Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Navigaattorit ja nopeuskamerahälytykset

<< < (3/12) > >>

megaman:
Ne kamerahälytykset toimii, mutta tietokanta ei päivity, jos matkalle tulee uusia pönttöjä.

tucson:
Garminilla euroopan kartat n. 4x vuodessa ja sisältää kameratolpat. Elinikäinen, laitteen elinikäinen, ilmainen päivitettävyys. Minulla lisäksi bluetooth peruutuskamera ja puhelin linkitettynä siihen. Myös liikennetiedotteet, ruuhkat, onnettomuudet etc. päivittyvät siihen puhelimen kautta. Minullakin oli aikaisemmin parikin tomppaa, navi toimi niissäkin kun muisti päivittää. En tiedä mitkä vaatimukset muilla on, mutta minä olen tyytyväinen.  Thumb

Karabiilisti:
aiemmin oli tompatkin sellaisia että kameratolpat toimi mutta data vanheni vähitellen tietty.
Nyt vaan lukee että kamerahälyt tippuu oikeasti pois kun 1 tai 3kk kokeilujakso ohi.

https://help.tomtom.com/hc/fi/articles/4405947354130-Nopeuskamerah%C3%A4lytykset-lakkasivat-toimimasta

Yks vanhempi mutta avaamaton tomppa tuli hommattua mutta se ei edes käynnisty...tai siis käynnistyy sammuu käynnistyy sammuu käynnistyy sammuu...jatkuva looppi päällä mutta päälle ei saa jäämään....lienee tullut jo avaamattomassa paketissa lifetime täyteen....

seppoko:

--- Off-Topic: ---Mihin me tarvitsemme kamerahälyjä? Ajammehan aina nopeusrajoitusten mukaan!

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: tucson - 11.01.2023     kello on 15:22 ---Garminilla euroopan kartat n. 4x vuodessa ja sisältää kameratolpat. Elinikäinen, laitteen elinikäinen, ilmainen päivitettävyys. Minulla lisäksi bluetooth peruutuskamera ja puhelin linkitettynä siihen. Myös liikennetiedotteet, ruuhkat, onnettomuudet etc. päivittyvät siihen puhelimen kautta. Minullakin oli aikaisemmin parikin tomppaa, navi toimi niissäkin kun muisti päivittää. En tiedä mitkä vaatimukset muilla on, mutta minä olen tyytyväinen.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mulla taitaa olla niin vanha garmin ettei siihen kameratolpat päivity. kartat on kyllä ilmaisia

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View