Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Mitä pakkasnestettä vaunun suihkukaivoon?

<< < (2/3) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  7.01.2023     kello on 18:16 ---Haihtunut neste jättää tilansa sijaan ilmaa. Ilman jäätymispistettä en tiedä. En tiedä myöskään että jäätynyt ilma olisi vaurioita aiheuttanut.

--- Lainaus päättyy ---

Sinä ihme fakiiri oot, saat maanvetovoiman kumottua . . .

Veskuravaanari:
Itse olen aina reissun jälkeen imassu märkäimurilla suihkukaivot tyhjäksi. Kerran unohdin koko asian, eikä aiheuttanut mitään ongelmaa. Jäätynyt vesi oli vaan jättänyt pienen pallomaisen kohoaman, siis ikäänkuin pullistunut tyhjään tilaan, eli ylöspäin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 -  7.01.2023     kello on 18:51 ---Sinä ihme fakiiri oot, saat maanvetovoiman kumottua . . .

--- Lainaus päättyy ---

Aattele nyt, jos se neste haihtuu, tyhjäähän jää tilalle....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.01.2023     kello on 08:10 ---Aattele nyt, jos se neste haihtuu, tyhjäähän jää tilalle....

--- Lainaus päättyy ---
Olsiko ajatus siinä, että alkoholi haihtuu ja vesi jää jäljelle...

Mulla on se käsitys, että autostakin vuotaa glykoli ensin pihalle, jos on vuotaakseen. Ei sama asia, mutta ajatuksena kuitenkin, että aineosat erottuisivat jotenkin toisistaan.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.01.2023     kello on 08:56 ---Mulla on se käsitys, että autostakin vuotaa glykoli ensin pihalle, jos on vuotaakseen.

--- Lainaus päättyy ---
Sieltä häipyy vesi-glykoliseos. Erkanemisprosessia ei ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View