Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Endoskooppi

<< < (5/9) > >>

0yxxy0:
Monessa paikassa missä iso putki, niin valokuitukaapeli hyvä. Melko jäykkä eikä lähde kierteelle putken ulkoreunalle. Tosin rassi hommissa pitäs olla joku tuppo päässä kuitenkin, eihän viemäri aukea jos pikkurillin paksuisen reijän saa tehtyä tukoskohtaan. Kuitukaapelilla olen vetänyt lisää johtoja 110 viemäriputkeen entisten johtojen seuraksi, hyvin meni tallista talon sisälle. Kaapelin päähän vaan kutistetuppo että pyöristyy eikä tökkää saumoihin.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.12.2022     kello on 16:54 ---Eikös tuollaisen 10 metrin johdon voi sitoa viemärirassiin...?

--- Lainaus päättyy ---
Epäilen tuon toimivuutta jossain viemärin tutkimisessa.
Linssi on heti niin likainen ettei se mitään näytä.

Aakku:
Minä ajattelin rassivaijeria vain jäykäksi tueksi...

En ajatellut kuvauksen yhteydessä pyöritellä rassia, vaan ainoastaan kuvata. Kamera olisi siellä kärkipäässä. Varsinainen puhdistus on ehkä järkevämpää tehdä ilman kameraa.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 17.12.2022     kello on 07:53 ---Epäilen tuon toimivuutta jossain viemärin tutkimisessa.
Linssi on heti niin likainen ettei se mitään näytä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyse on siis sadevesiviemäristä, joka lähtee syöksytorven alta.
Kun ei sada viemäri on kuiva, sateella se vain vetää huonosti ja rassi tökkää johonkin, liekö juuri tms.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.12.2022     kello on 08:00 ---Minä ajattelin rassivaijeria vain jäykäksi tueksi...

En ajatellut kuvauksen yhteydessä pyöritellä rassia, vaan ainoastaan kuvata. Kamera olisi siellä kärkipäässä. Varsinainen puhdistus on ehkä järkevämpää tehdä ilman kameraa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli siellä nyrkin kokoinen kivi. Lapset varmaan pienenä huomanneet että suppilon voi nostaa pois ja pudottaneet putkeen. Sain onneksi kaivettua ulos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View