Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Riitatilanne,BC vs 128420

<< < (7/24) > >>

128420:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.11.2022     kello on 17:17 ---Oliskohan tilanne toinen, jos auton vesiä olisi käytetty heti uutena?
Tankattu bestiksen pihassa/hallissa ja kusisi alleen... Ainakin minä olisi vaatinut myyjältä käytön opastuksen vesiin, tyhjennykseen, lämmitykseen jne.. Luovutushan on myyjälle sellainen "kruunun paikka"  :D

Vai mitä käytössä tapahtunut - kait bestiksellä jokin mielipide viasta oli?

--- Lainaus päättyy ---

Oli vesisateinen päivä kun auto luovutettiin ja käytön opastusta kysyttiin kun auto oli sisätiloissa, totesin etten sitä tarvitse kun minulla on ollut useita vastaavia matkailuajoneuvoja ja kun oli joulukuun 15 pv niin pyysin ennakkoon, että vesijärjestelmä tyhjennetään täysin jo luovutushuollossa vesistä, ettei tule jäätymisongelmia kun autoa ei käytetä talvella yöpymisiin tms.

Niinpä pahin vika tuli esille vasta keväällä ekan vesitankkauksen yhteydessä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 30.11.2022     kello on 19:26 ---Kyllä ne kielenkääntäjät hallitsee myös tekniikan sanaston.

--- Lainaus päättyy ---

Töissä olen aikoinaan huomannut, että eivät osaa jos on vähänkään erikoisempaa sanastoa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.12.2022     kello on 07:39 ---Töissä olen aikoinaan huomannut, että eivät osaa jos on vähänkään erikoisempaa sanastoa.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti näin on.
Sekin on nähty, että keskustilassa olevat kaapit olivat muuttuneet traktorin hyteiksi heinäniityllä!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.12.2022     kello on 07:39 ---Töissä olen aikoinaan huomannut, että eivät osaa jos on vähänkään erikoisempaa sanastoa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä en aina ymmärrä edes suomalaista sanastoa...

Varsinkin, jos samassa pöydässä on joukko vaikka purjehtijoita, tai sähkäreitä. On se ammattisanasto vaan vaikeaa.

128420:
Tässäkin siis hajontaa mielipiteiden osalta koskien kielenkääntäjien teknisen sanaston osaamista  :-\

Miksi tähän monensortin epäkuranttiin tilanteeseen on joutunut, johtuu kuitenkin caravanliikkeestä, mitä liikkeen nimi ei tunnu velvoittavan yhtään mihinkään kunnollisen asiakaspalvelun suhteen  Thumbd

Ei ole toimitusjohtajakaan vastannut s-postiviesteihin, myyntipuoli "pakeni" asian suhteen kokonaan, mm. automyyjä ei ikinä vastannut yhteenkään yhteydenottoon kaupan jälkeen.

Vastaavaa en ole kokenut kolmessa edellisessä caravanliikkeessä,joista matkailuajoneuvoja ostin,  oli kysymys mikä tahansa, aina on vastattu ja hoidettu kohtuuhyvin eteen tulleet ongelmat kuten kuuluukin.

Tällä hetkellä ja jo pitkään on tuntunut aiheellisesti siltä, ettei Suomen kuluttajalainsäädän tö ole ajantasalla, jos ostaja saa käteensä nk. "mustan pekan" kuten ennen todettiin.

Lainsäädännön pitäisi olla selkeämpi ja sitovampi, että tavan tallaaja saisi heti oikeutta, jos on itsestään riippumattomista syistä joutunut esim. niinkuin minä,  tehtaan törkeän huolimattoman työn ja maahantuoja / myyjäpuolen huolimattomuuden seurauksina sijaiskärsijäksi.

Caravanliike on palvelujohtajansa toimesta myöntänyt luovutushuoltonsa huolimattomuuden vahingon jatkumisen suhteen, mutta kiistää olevansa mitenkään korvausvelvollinen, saati on perunut lupauksensa "harkita auton takaisin lunastamista", mikä annettu puhelimessa 11.7. 2022

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View