Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Riitatilanne,BC vs 128420

<< < (5/24) > >>

88k5:
Oliskohan tilanne toinen, jos auton vesiä olisi käytetty heti uutena?
Tankattu bestiksen pihassa/hallissa ja kusisi alleen... Ainakin minä olisi vaatinut myyjältä käytön opastuksen vesiin, tyhjennykseen, lämmitykseen jne.. Luovutushan on myyjälle sellainen "kruunun paikka"  :D

Vai mitä käytössä tapahtunut - kait bestiksellä jokin mielipide viasta oli?

128420:
Lämmitin?  Kysymyksessä käyttövesisäiliö, joka oli siis tehtaalla asennettaessa rikottu ja se on kyllä takaosassa täsäkin retkiautossa.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 30.11.2022     kello on 17:03 ---Ei tuollaisesta puhuttu mitään kun olin yhteydessä lakiasiaintoimistoo n aiheesta.  Kuluttajaneuvonta sellaisen ehdotuksen kyllä teki, mutta kulut olisi menneet puoliksi Best Caravan Oy:n kanssa
--- Lainaus päättyy ---
Jos ei viasta ole kunnon todistetta, silloin on sana sanaa vastaan. Ei oikeuslaitos lähde vikaa tutkimaan. Lakiasiaintoimisto osannee vastata asiantuntijalausunn osta aiheutuneiden kulujen korvauksesta.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 30.11.2022     kello on 17:25 ---Lämmitin?  Kysymyksessä käyttövesisäiliö, joka oli siis tehtaalla asennettaessa rikottu ja se on kyllä takaosassa täsäkin retkiautossa.
--- Lainaus päättyy ---
Olen pahoillani virheestäni.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 30.11.2022     kello on 16:39 ---Niinpä, mutta nirkoisesti saksaa osaava ei siihen kykene ja Best Caravan ei pyynnöistäni huolimatta ole myöskään mitä ilmeisemmin Hobby:n tehdasta asiassa lähestynyt. Yhden heidän huoltopäällikön mukaan "Suomi on liian pieni markkina-alue" = hänestä syy, miksi valitus tehtaalle ei kannata.

Joka tapauksessa: Tässä autoyksilössä työn laatu ja työmoraali on ollut hukassa liian monessa paikkaa asuntotilan suhteen.
Tarinani autosta olisi liian pitkä julkaistavaksi näillä sivuilla ja enpä tiedä voiko täällä edes kaikkea julki tuoda?

--- Lainaus päättyy ---

Kielenkääntäjiä löytyy.
Itse otin yhteyttä Saksassa asuvaan tuttuun joka käänsi minun viestit firmalle ja poliisille lähetettäväksi.
Jos ei luota Googlen käännökseen, ei muutaman tekstin käännättäminen ole kallista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View