Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Riitatilanne,BC vs 128420

(1/24) > >>

128420:
Minullakin uuden retkeilyauton suhteen ikäviä kokemuksia yhtiöstä Best Caravan Thumbd Tämä caravanliike ei ymmärrä asiakaslähtöisen palvelun päälle yhtikäs mitään.

Olisi tosi pitkä tarina kerrottavana siitä miten yhtiö väistelee vastuutaan kun onnistuvat myymään valmiiksi viallisen auton >:D

Yrjö:
  Kerro toki.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 26.11.2022     kello on 22:01 ---Minullakin uuden retkeilyauton suhteen ikäviä kokemuksia yhtiöstä Best Caravan Thumbd Tämä caravanliike ei ymmärrä asiakaslähtöisen palvelun päälle yhtikäs mitään.

Olisi tosi pitkä tarina kerrottavana siitä miten yhtiö väistelee vastuutaan kun onnistuvat myymään valmiiksi viallisen auton >:D

--- Lainaus päättyy ---

Kerro lyhyesti ja ytimekkäästi. Jään mielenkiinnolla odottamaan, mitä tuleman pitää.

Oliko kyseessä uusi vai käytetty auto? Jos käytetty, niin minkä ikäinen? Millainen oli valmiiksi autossa ollut vika? Tästä on hyvä jatkaa...

Tepikka:
Varmaan kannattaa olla yhteydessä vak. yhtiöön. Minä en osaa tuohon vastata, eikä minun tarvitsekkaan.

128420:
Best Caravan Oy luovutti minulle uuden retkeilyauton Hobby Vantana vesivuotoisena.  Käyttövesisäiliö oli rikottu tehtaalla asennusvaiheessa, auto oli läpäissyt sekä tehtaan, että BC:n luovutushuollon vesijärjestelmän tarkastukset, joten kaksinkertainen huolimattomuus ja ilmeisen välinpitämätön tarkastustoiminta  tuotti ikäviä yllätyksiä minulle.

Auto luovutettiin joulukuussa 2021 ja oli talven vain käyttöautona, lopullisesti asia paljastui vasta toukokuussa 2022 kun täytin vesitankin ekan kerran ja vedet virtasi liukuoven kohdalta (kallellaan suuntaan) auton asuntotilan lattian ja auton pohjan välisestä tilasta.

Aloitin heti reklamoinnin ja vaadin kaupan purkua, koska auton lattian väliin oli siinä vaiheessa päässyt säiliövesi jo kolme kertaa kastelemaan paikat ja olin todella pettynyt tehtaan ja maahantuojan toimiin.

Best Caravan on kiistänyt vastuunsa ja ilmoittaa edelleen toimivansa vain "takuun puitteissa" , vaikka heinäkuussa oli sellainenkin vaihe, että palvelujohtaja lupasi harkita auton lunastamista takaisin yhtiölle.

Olin yhteydessä kuluttajaneuvontaan kin ja hekin yrittivät saada Best Caravanin joko lunastamaan auton, tai edes maksamaan jälkikäteistä hinnanalennusta ,tuloksetta.

Mainittakoon, ettei tämä ole ollut ainoa vika, tai virhe tässä autoyksilössä, niitä on lukuisia muitakin suoranaiseen ammattitaidottomuut een ja välinpitämättömyyte en perustuvia vikoja ja takuukorjaukset edelleen kesken.

Tarinasta tulisi tosi pitkä, mitä koko revohka sisältää ja pattitilanne jatkuu edelleen ja ainoa joka joutuu tehtaan / maahantuojan laiminlyönneistä kärsimään olen minä, joka osuin ostamaan kyseisen autoyksilön.

Koko tarina olisi niin moniulokkeinen kokonaisuutena, että tässä raapaisen vain pintaa. Uusimmassa Caravanlehdessä oli juuri juttua näistä reklamaatioiden käsittelystä "kieli keskellä suuta" ja todellisuus on sitten vallan muuta!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View