Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
nokkapyörään ilmakumirengas
Nakertaja:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.12.2022 kello on 09:21 ---Kerro nyt, miksei se sovi sun vaunuun?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä vaiheessa voin kai paljastaa, että olen hankkinut ilmakumisen nokkapyörän joka kestää mainoksen mukaan 250 kg. Kyllä se varmaan sinne sopii. Laitan sen kokeeksi alle, kyllähän se niin paljon paremmin tuossa murskeessa liikkuu. Mutta puhkeaa kyllä todennäköisesti jo kesken ensi kesän. :(
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Nakertaja - 3.12.2022 kello on 11:29 ---Tässä vaiheessa voin kai paljastaa, että olen hankkinut ilmakumisen nokkapyörän joka kestää mainoksen mukaan 250 kg. Kyllä se varmaan sinne sopii. Laitan sen kokeeksi alle, kyllähän se niin paljon paremmin tuossa murskeessa liikkuu. Mutta puhkeaa kyllä todennäköisesti jo kesken ensi kesän. :(
--- Lainaus päättyy ---
Oma valinta. ;D
Nakertaja:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.12.2022 kello on 12:07 ---Oma valinta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tietoista riskin ottoa. Kerron sitten aikanaan miten kävi.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Nakertaja - 4.12.2022 kello on 00:17 ---Tietoista riskin ottoa. Kerron sitten aikanaan miten kävi.
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä noissa on sisäkummi, jonka voi vaihtaa. Jos se "suotaa" hitaasti, ei oo muuta konstia kun vaihtaa.
Tuota pikkuvaunua siirtelen käsin kovin vähän, siinä pikku muovipyörä toimii jarruna hyvin, ei kyllä isompi mahtuisikaan.
--- Off-Topic: ---Kottikärryssä tykkään sopivan löysästä ilmakummista, vaimon kärryihin hankin täyteisen pyörän, hän kun ei viitsi "pumpata".
Hauho:
Minä en jätä vaunun aisapainoa turhaan pitkäksi aikaa nokkapyörän varaan. Käytän tassuja heti kun vaunu on paikoitettu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta