Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Sähkön kulutusmittari

<< < (4/7) > >>

reissu:
Mulla on toiminut tuollainen jo vuosia tyydyttävällä tavalla. Minkälainen pesukoneiden rummun pyöritysnopeuden säätö mahtaa olla? Vastus silti ottanee pari kilowattia.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 29.11.2022     kello on 19:16 ---Kuten alussa kirjoitin mittariin jääneen tiedon mukaan piikkiteho oli 362 W

--- Lainaus päättyy ---

Yhtäkkiä tulee mieleen ettei vaan oo tiputtanut viimeistä numeroa pois näytöltä, tosin voi sitten mennä vähän liian suureksi teho 3620W  :-\

elwari:
Vielä tuli mieleen, että jos kiinteistön sähkömittaria saisi seurattua samalla, kun laittaa pesukoneen päälle ja tulee lämmitysvaihe. Hyrrän pyörimisestä tai ledin vilkkumisesta olen joskus kellon kanssa mitannut tehoja. Jos ei mittari ole lumen alla jäätyneessä ulkokaapissa tms. paikassa?

Masa matkailija:
Etälukumittarista löytyy valikosta vaihetehot ja -virrat.

Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  1.12.2022     kello on 08:33 ---Vielä tuli mieleen, että jos kiinteistön sähkömittaria saisi seurattua samalla, kun laittaa pesukoneen päälle ja tulee lämmitysvaihe. Hyrrän pyörimisestä tai ledin vilkkumisesta olen joskus kellon kanssa mitannut tehoja. Jos ei mittari ole lumen alla jäätyneessä ulkokaapissa tms. paikassa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei onnistu kerrostalossa  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View