Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suunnitelmia

<< < (2/3) > >>

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 28.11.2022     kello on 08:11 ---  ^^ Jokaisen oma tapa on se ainoa oikea.
--- Lainaus päättyy ---

No ei ihan kirjaimellisesti. On syytä löysätä pipoa, jos kokee että ainoa oikea on oma tapa.  :)
Kukin toiminee kuitenkin retkueelleen ja tilanteeseen sopivalla tavalla.

MRi:
Moneen kertaan esillä ollut aihe. Ei kai tässä(kään) voi todeta, että väärin harrastettu. Teki sitten suunnitelmia tai ei.

Samoin moneen kertaan olen itse todennut, että reissu tehdään kolmeen kertaan: suunnitellessa, tietenkin reissatessa ja lopuksi reissuja muistellessa.

Itsellä on ollut aina reissuille reissurunko tehtynä ja liput mennen tullen varattuna eli lähtö- ja paluupäivä tiedossa. Samoin on ollut tiedossa päärastit mihin halutaan tutustua ja leirintäaluevaihtoe hdot niiden ympäristössä. Suunnitelmaa on sitten tien päällä sovellettu ja muutettu. Ja onpa tuolla reissussa edelleen tehty tarkempaa suunnittelua, jotta päivän päätteeksi on ollut varma paikka leiriä varten tiedossa. Ehkä joskus tulevaisuudessa eläkkeellä ollessa voi mennä ja tulla ilman aikatauluja, jos matkailuharrastus silloin vielä kiinnostaa ja tai on ylipäätään mahdollista. 

Persoonakysymys. Aika monta asiaa on elämässä tullut ja tulee suunniteltua. Meneekö liika suorittamiseksi - ehkä välillä. Eipä tuo ole stressin puolelle onneksi mennyt. Ja on suunnitelmissa ja tavoitteissa ollut se hyvä puoli, että jotain tullut saatua aikaiseksikin.

PS. Modeille pinnat, että alkuperäinen ketju pysyy aiheessa  Thumb

K.E.V:
No, itselle meillä suunnitelmat tehdään, emme kysele muilta emmekä julkaise kuin rungon, korkeintaan.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.11.2022     kello on 10:11 ---No, itselle meillä suunnitelmat tehdään, emme kysele muilta emmekä julkaise kuin rungon, korkeintaan.

--- Lainaus päättyy ---
No itse olen reissuihin vinkkejä kysynyt. Ja hyviä sellaisia saanut mm. sinulta, Alanilta ja Masilta  :)

Alan:
Suunnittelemattomuu s laskee reissun tasoa enemmän kuin aiheuttaa iloisia yllätyksiä.

Tuntiaikataulu on sitten asia erikseen. Samoin joustamattomuus. Kisan pitää elää koko ajan.

Toinen asia on, jos ei viitsi tai osaa suunnitella. Silloin ei paremmasta tiedä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View