Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Suunnitelmia ja reissuja kesällä 2023

<< < (30/32) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: KM1ka -  8.07.2023     kello on 16:34 ---Tällä hetkellä ainakin NOK/SEK kurssien puolesta, sopiva ajankohta seikkailla länsi naapureissa.

--- Lainaus päättyy ---

Olisi Norjakin vain kallis eikä helevetin kallis.  ;D

Mulle käymätöntä on kaikki Oslon ja Trondheimin välissä, joten lähdettävä on. Joskus.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.07.2023     kello on 17:58 ---Olisi Norjakin vain kallis eikä helevetin kallis.  ;D

Mulle käymätöntä on kaikki Oslon ja Trondheimin välissä, joten lähdettävä on. Joskus.

--- Lainaus päättyy ---
Just tuolle välille olen nyt menossa. Maisemat kiinnostaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.07.2023     kello on 17:58 ---Mulle käymätöntä on kaikki Oslon ja Trondheimin välissä, joten lähdettävä on. Joskus.

--- Lainaus päättyy ---

Olen -70 luvun alussa ajanut Ruåtsin kautta Osloon ja sieltä sitten Näätämöön asti.
Niin paljon on muuttunut, että pitäisi ajaa uudelleen.
Silloin oli alla Honda 360. (siis auto   ;D )

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  9.07.2023     kello on 10:17 ---Just tuolle välille olen nyt menossa. Maisemat kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---
Olen ollut eri puolilla norjaa vaunun ja a-auton kanssa. Pykeija, Lofootit, Senja, Trollstigen, Oslo jne. Ensikuussa taas tuolle välille.

Tarvasjoki:
On tullut ajeltua non 5-6 vuotta sitten ensin kolmoderi eläin puisto, ullaredin kyläkauppa on oli suurempi kuin tuuri ,Smögen kalastaja kylä on hieno paikka noin 60km ennen norjan rajaa, Drammenin kaupunki jossa kaansallis puisto johon ajetaan vuorensisällä spiraalia ylös jossa myös yövyimme,sitten Oslo,Geiranger, ja sitten kohti pohjoista, hammervestiin josta kohti kotia.oli kannattava matka nähtävyyksien kannalta. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View