rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto  (Luettu 5529 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:09
Vs: Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto
« Vastaus #30 : 24.07.2023 kello on 08:05 »
Oikeastaan ainoa syy rekisteröityä , jonka olen havainnut keskusteluista , on laskun ohjautuminen oikeaan kohteeseen ja oikeilla tiedoilla. Aukoton tietenkään tämäkään ole mutta luin että toisten ajoneuvojen ajoja tullut maksettavaksi ja selvittäminen hankalaa.
Varmaan promile tasolla nämä ohilyönnit mutta kuitenkin...

Sama juttu itsellä. Rekisteröidyin ja laitoin korttitiedotkin (Epass24.com). Ei tarvinnut odotella laskua talveen, veloitus kesäkuun alun reissusta tuli viime viikolla eli reilun kuukauden viiveellä.Tietullit Norjasta välillä Mo i Rana - Bodö - (lautalla yli =>Moskenes) - Skibotn  = 9,16EUR.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:53
Vs: Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto
« Vastaus #31 : 24.07.2023 kello on 08:25 »
Oikeastaan ainoa syy rekisteröityä , jonka olen havainnut keskusteluista , on laskun ohjautuminen oikeaan kohteeseen ja oikeilla tiedoilla. Aukoton tietenkään tämäkään ole mutta luin että toisten ajoneuvojen ajoja tullut maksettavaksi ja selvittäminen hankalaa.
Varmaan promile tasolla nämä ohilyönnit mutta kuitenkin...
Minä lueskelen laskua, kuin matkamuistoa...

Tuulahdus edelliseltä kesältä. Laskussa on eriteltynä kaikki maksulliset tiet ja lautat, joita olen käyttänyt. Jopa kuva autostani on laskun liitteenä. Mukava verrata omaan "lokikirjaan", jossa on tallennettuna reitit ja muita yksitysiskohtia. Virheitä en ole havainnut laskutuksessa, eikä ne matkat missään hinnakiroissakaan ole olleet.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:42
Vs: Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto
« Vastaus #32 : 24.07.2023 kello on 08:46 »
Oikeastaan ainoa syy rekisteröityä , jonka olen havainnut keskusteluista , on laskun ohjautuminen oikeaan kohteeseen ja oikeilla tiedoilla. Aukoton tietenkään tämäkään ole mutta luin että toisten ajoneuvojen ajoja tullut maksettavaksi ja selvittäminen hankalaa.
Varmaan promile tasolla nämä ohilyönnit mutta kuitenkin...
Kannattaa kuitenkin huomioda se, että jos ajelee yli 3,5-tonnisella, niin ilman rekisteröintiä maksut menevät sitten raskaimman mukaan. Rekisteröinnillä pääsee matkamökillä henkilöautohinnalla . Kevyillä matkamökeillä ei sitten ole niin suurta väliä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto
« Vastaus #33 : 14.08.2023 kello on 19:54 »
Lauttamaksut kävi kätevästi pankkikortilla. Ikkuna auki ja kortin vilautus kassöörille. Jostain syystä Ferrypass ei meillä toiminut, vaikka rek.nro oli sekä ilman väliviivaa että väliviivan kanssa.