Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Jäädytin vesihanat.

<< < (8/17) > >>

Karabiilisti:
Mä lämmitän aina etukäteen.
Jossei raaskisi lämmittää etukäteen niin en lähde edes reissuun.

Jossei M autossa mukavuusvehkeet ole käytettävissä niin miksi ajaa 2-3 kertaa enempi kuluttavalla autolla kun voi mennä Hautollakin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 22.11.2022     kello on 08:13 ---truma boileri tai sitten eberi

--- Lainaus päättyy ---

Miksi Truma boiler pitää täyttää kun pelkkää koppia lämmittää?

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 22.11.2022     kello on 12:06 ---Mä lämmitän aina etukäteen.
Jossei raaskisi lämmittää etukäteen niin en lähde edes reissuun.

Jossei M autossa mukavuusvehkeet ole käytettävissä niin miksi ajaa 2-3 kertaa enempi kuluttavalla autolla kun voi mennä Hautollakin.

--- Lainaus päättyy ---
Miksi etukäteen lämmittää kun koppi lämpiää matkan aikana. Autossani on lämmityslaite.
Minulla on erilaisia autoja eri käyttötarkoitukseen . Fyysisen olemukseni paikasta toiseen siirtämiseen käytän henkilöautoa. Matkailuautolla on eri käyttötarkoitus.

Karabiilisti:
Lämpiää jonkun verran ajon aikana nupin lämmityksellä mutta jäänee spaosasto aika viileeksi ja takatalli.
Sitten kun ajelet yöhyöhään puskaan nukkumaan ja suihkuun tekee mieli niin siinäkö vaiheessa boileri päälle ja odottelet....?
Kyllä se kuljin pitää olla kokonaisuudessaan siten että voi verkkareissa ja t paidassa ajella. Tai vaikka boratit päälä.  ;)

K.E.V:
Juu, asunto osa ja lämminvesi lämpiää ajon aikana, ei tartte pitää kuin kiertovesipumppu päällä. Toki lämmitän yleensä etukäteenkin jotta paikat kuivuu jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View