Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Invertteri 1000W ja mikroaaltouuni 900/500W
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.11.2022 kello on 19:39 ---Minun käsittääkseni juuri invertteri pätkii virtaa...
Elikä huonojen akkujen seurauksena jännite akuissa tipahtaa niin alas, että invertteri sammuu. Käynnistyy taas uudestaan, kun akut saa hieman hengähtää ja jännite palautuu.
--- Lainaus päättyy ---
ei nämä tietty äidinkielen kokeita ole, mutta:
"Mikroaaltouuni on Winia, nimellisteho 900W ja mikroteho 500W. Nyt pätkii virtaa ja lämmittää hitaasti lihapiirakan."
A. puhutaan mikrosta,
B. "nyt pätkii ja lämmittää hitaasti" viittaa selvästi samaan laitteeseen koska verbien välissä on "ja" sana, eikä kaiketikaan kukaan invertterillä lämmitä lihiksiä vaikka invertteritkin hieman lämpeää, eli näin omalta koulupohjaltani voisin kuvitella että edelleen puhutaan mikrosta.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.11.2022 kello on 19:39 ---Minun käsittääkseni juuri invertteri pätkii virtaa...
Elikä huonojen akkujen seurauksena jännite akuissa tipahtaa niin alas, että invertteri sammuu. Käynnistyy taas uudestaan, kun akut saa hieman hengähtää ja jännite palautuu.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän aloittaja juuri tätä tarkoittanut. Thumb
seppoko:
Toisaalta sanoo myös: "Matkaajassa on kaksi hupiakkua, 12V ja 62Ah. Bilteman akkutesteri näyttää, että akut olisi vaihtokunnossa." Siis jää vain arvauksiksi mikä pätkii.
Eiköhän odoteta, mitä sanoo näistä arveluista.
mjh48:
--- Lainaus päättyy ---
Noin se keskimääräinen mikron teho voi tippua.
Jos mahnetronin suurjännite tippuu, se sammuu, tehoa voi säätää virittämällä sovitusta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.11.2022 kello on 21:16 ---Noin se keskimääräinen mikron teho voi tippua.
Jos mahnetronin suurjännite tippuu, se sammuu, tehoa voi säätää virittämällä sovitusta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tarkoittaa "virittämällä sovitusta"...?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta