Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

iPhone / iPad iOS päivitykset

<< < (19/29) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.09.2014     kello on 10:38 ---64GB riittää, juuri tilasin. Pienemmän kuutosen. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tähän pitänee laittaa näin perjantain kevennyksenä tämä. Tämä vaan oli hyvä. ;D

--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 25.09.2014     kello on 12:59 --- kaikki, mikä on enemmän kuin minulla, on liikaa  8)

--- Lainaus päättyy ---

Voi olla että K70 tarvitsee tuon 128 Gb, eihän me tiedetä onko tuo 64 Gb riittävä hänelle...

Alan:
"Tavallinen riittää."
- Mielensäpahoittaja

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.09.2014     kello on 10:55 ---Lapsiperheessä kierrätetään puhelimet. Kun tarvetta tulee skidien kasvaessa on viisaampaa hankkia uutta vanhemmille. Kun särkyy on vahinko pienempi. Seuraavaksi hakuun ulkoduunaritason suojakuori 4S:ään. Kestää 8 vuotiaallakin.

Kuten todettua, kyse ei ole käytännössä puhelimesta vaan ihan muusta, jossa on myös puhelin. Tekniikka kehittyy, niin rauta kuin softa, ja tietenkään uusi softa ei enää toimi vanhalla raudalla (mikä toki on valmistajan huolella suunnittelema juttu). Siksihän tässä päivitetään.

Pelkät puhelimet erikseen, eihän niitä tarvikaan myötäänsä vaihtaa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ja Alanilla on muutaman kerran ollut mielipide eroja mutta tässä nyt täytyy olla täysin samaa mieltä, noin tehdään meilläkin, nyt vaan mulla ja vaimolla on liian uudet omput, 11 kk ja 10 kk joten nuorimmainen taitaa saada mummon 4S:n ja mummo saa nauttia uudesta kutosesta ensin.  ;D

niin ja äiteellä on tuossa nelos ässässään käytössä Lifeproofin suoja, sellainen kannattaa hankkia mikäli suojaavuutta haluaa, taitaa jo alle 70 eurolla lähteä.

K70:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.09.2014     kello on 09:43 ---Ensi kerralla laitat 128 Gb niin ei lopu tila ihan heti.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Mun puhelimesta verottaja veloittaa 20€/kk ja työnantajan listoilla on ne mallit, mitä nyt sattuu olemaan ja niistä on valinta tehtävä. Yleisesti taitavat olla noita pienimmillä muisteilla olevia.
64Gb riittäisi vallan mainiosti, kun se on iPadeissakin riittänyt, vaikka olisi useita leffojakin ladattuna.

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.09.2014     kello on 10:47 ---Onko noissa madonsyömissä viimeinen käyttöpäivä, kun niitä pitää yhtenään vaihtaa?   ::)

--- Lainaus päättyy ---
Madonsyömä tai ei, niin kiertoon lähtee kahden vuoden välein luuri työnantajan toimesta.

Ja onhan mielenkiintoinen juttu...puhelin vapautti tilaa luuriin vasta kun koko Spotifyn oli poistanut. Spotifyn koko oli offline-kansion kera 5,8Gt.
Nyt latasin Spotifyn offline-kansion uudelleen puhelimeen, niin sama kansio viekin nyt vain 2,1Gt.
Nyt on taas luurissa tilaa vaikka kuinka paljon.
Ja aivan älytön tuo Spotify-kansion lataus. Se keskeytyy aina, kun näyttö lukittuu  :-\

Kyllä tekniikka on hienoa  Thumb

felmit:
iTunes apuun > pääsee helpommalla
muisti alkaa riittämään

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View