Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
iPhone / iPad iOS päivitykset
Kaija:
Kävin eilen Sittarissa hiplaamassa iPhone 5S:ää. Mutta koitan nyt vielä malttaa hetken; hinnat saattaa tulla alemmas lähiaikoina.
Ihaa kirjoitti akkujen kestävyydestä. Mun iPhone4 täyttää tosiaan kohta neljä vuotta ja akku on tosi hyvä edelleen. Thumb Tuon ikäiseen nokialaiseen oli jo joutunut vaihtamaan akun.
Alan, ei tuo nelonen kuitenkaan peruskäytössä ole mitenkään vanhentunut. Ainakin mun käytössä ihan ok, mutta mä nyt en pelaa mitään pelejä tms. Ainoa, mitä toivoisin, olisi hiukan parempi kamera. Heti, kun hiukan hämärtyy, on kuvat ihan rakeisia :(
Alan:
Ehkä en ole ihan peruskäyttäjä; näytön laadulla ja prossulla on merkitystä appsien sujuvassa käytössä. Ja tuo uusin IOS tosiaan on ainakin hauska, jos hyödyllinenkin.
Muistin määrä on kuitenkin tärkein, itelle en missään nimessä ostaisi 8 GB muistilla varustettua iPhonea. Seuraavassa on 64 GB, aktiivikuvaajalle kaikki tarpeen, kun tilaa pitää vielä olla muutamalle aika isolle appsille. Toivottavasti kuutosen kamera on jo hyvä, 5S:ssä on jo tyydyttävä.
Hirveästi ei tule tekniikalla hifisteltyä, mutta olennaiseen satsaan. Mikään muu laite ei ole niin paljoa käytössä kuin puhelin, joskin puhumista sen käytöstä on alle 5%.
nike:
Ilo huomata että Apple sai vihdoinkin "oma yhteyspiste" toiminnon järkeväksi. Ipad yhdistää nyt automaattisesti iphoneen ilman että puhelimesta tarvii avata oma yhteyspiste valikko näkyville.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.09.2014 kello on 08:14 ---No niitä on rajoitettu erä, kannattaa olla sormi napilla kun > myynti alkaa http://www.verkkokauppa.com/fi/product/49244/dxvhm/Apple-iPhone-4-8-GB-valkoinen-lukitsematon-MD198
--- Lainaus päättyy ---
No niin vaan menivät iPhonet ohi suun vaikka jo heti klo 9 oli yrittämässä, joten taitanee olla niin että kuopus saattanee saada äitini kolme vuotta vanhan 64 Gb 4S:n...kunhan hänelle nyt uudempi malli tulee.
Onhan tuossa 4S:ssä se hyöty että siihen saa tuon iOS 8:sin mutta olis vaan halunnut tuon nelosen kuin sen olisi saanut niin halavalla. ;D
nike:
Sain luurin ostoskoriin, mut sittenpä kippaskin verkkokaupan sivusto. Kymmenen aikaa pääsin jo kassalle ja sain ilmoituksen että tuote loppu.... Seuraavaa tarjousta odotellessa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta