Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

iPhone / iPad iOS päivitykset

<< < (13/29) > >>

K.E.V:
Alan, varo sitä 3:n akkua.
Niissä ollut sellainen vika että vanhemmiten alkavat ladattaessa turpoamaan.
Paras (pahin) vaurio on ollut näytön hajoaminen ja takakuoren pullistuminen säröille.
Olettaisin että siinäkohti voisi jopa possahtaa  :-X

Eli vaihda/vaihdata siihen akku tai vaihda luuri.

Kyllähän vanhat on aina hyviä myös.  8)
Expert messuilla myyvät Iphone 4 8gigaisia käytettyjä 200€/kpl  :o :o :o

Aakku:

--- Off-Topic: ---Menisköhän tämä Applen käyttäjillä läpi... ;D
Mikroaaltouunilatur i....ja vielä vedenkestäväkin.

http://www.stara.fi/2014/09/21/apple-kayttajille-raju-huijaus/

nike:
Ostin tänään iPhone 4, 32gb luurin satasella. Nyt on perheessä kaikilla omput korvalla :)

Alan:
4S:n voisi ostaa jos jostain halavalla löytyisi. Tuo uusi iOS on sen verran veikeä, että olisi kiva olla kaikilla.

3GS on jo vähän ajasta jäänyt. Voisi kai siihen akun hankkia silti.

ihaa:
Näissä iPhonessa taitaa olla eroja myös akkujen suhteen, toisilla akut tuntuvat menevän nelosmallissa vaihtokuntoon nopeammin kuin toisilla, meillä tuossa pojan nelosessa joka on jo lähes neljä vuotta vanha, akku on edelleen kuin uutena, vaikuttaneeko siihen se että silloin itse latasin sitä kuin toyotan hybridit lataavat akkujaan, koskaan ei anneta akun tyhjentyä tyhjäksi ja koskaan ei ladata sitä täyteen asti. No tunnustan, on se ladattu aina täyteen muttei koskaan tyhjäksi ole päässyt.

Onkohan muiden merkkien puhelimien akut yhtä hyviä neljän vuoden käytön jälkeen kuin iPhonessa ?
Siitä vaan testaamaan.  ;D

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.09.2014     kello on 07:06 ---4S:n voisi ostaa jos jostain halavalla löytyisi. Tuo uusi iOS on sen verran veikeä, että olisi kiva olla kaikilla.
--- Lainaus päättyy ---
Itse taas olen miettinyt että jahka 5:sta alkaa löytymään niin sellaisen voisi ostaa jotta pääsisi noiden kaikkien i-laitteiden latausten suhteen sitten samalla laturilla, sellaisia ostaisi sitten samalla pari niin olisi molemmilla pojilla samanlaiset i-luurit, nostaisi tuon nelosen sitten jo ansaitulle eläkkeelle kirjahyllylle, ollen ensimmäinen kunnollinen ja toimiva puhelin koko sen olemassaolon aikana, ilman mitään takuukorjauksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View