Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Alkoholi vs kaasu

<< < (9/12) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.11.2022     kello on 13:57 ---Ei se kyllä turvallista ole.
Lakiin pitäisi kirjoittaa, että keittimen alla pitäisi olla aina palamaton suojamatto.

--- Lainaus päättyy ---
Kuumeneeko se alusta sitten...?

Itse pystyn pitämään kättä kaasukeittimen alla. Tuli kokeiltua, koska epäilin pöydän pinnan kuumenevan. Pinta ei tullut edes kädenlämpöiseksi, mutta tulen yläpuolella oli sitten sitäkin kuumempaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.11.2022     kello on 14:05 ---Kuumeneeko se alusta sitten...?

--- Lainaus päättyy ---

Vahingon vaara on aina, kun on avoliekki.
Siksi niitä mattoja myydään.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.11.2022     kello on 14:42 ---Vahingon vaara on aina, kun on avoliekki.
Siksi niitä mattoja myydään.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä...

Olen ihmetellyt, miksi tupakointia metsässä ei ole kriminalisoitu. Hautausmaallakin kävin juuri, niin oli lyllä aikamoinen liekkimeri, eikä ainuttakaan sammutinta näkynyt.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.11.2022     kello on 14:59 ---Olen ihmetellyt, miksi tupakointia metsässä ei ole kriminalisoitu.

--- Lainaus päättyy ---

No sehän tietysti rikkoisi joidenkin perusoikeuksia... 
Kalajoellahan se nähtiin, mitä tupakoinnista seuraa.

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.11.2022     kello on 14:59 --- Hautausmaallakin kävin juuri, niin oli lyllä aikamoinen liekkimeri, eikä ainuttakaan sammutinta näkynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän sama kun yllä.

Karabiilisti:
joku vuosi kuivalla kaudella oli joka yhdella huonosuomi puhuvalla leirintä alueella kaasugrillin käyttökin ehdottomasti nounou kun oli metsäpalovaroitus päällä.

Rajan veto on tietty pohtijasta kiinni mutta...
"Kevytrakenteisten, suoraan maapohjalle asetettavien ja helposti tuulessa kaatuvien grillien ja vastaavien muiden tulisijojen käyttö katsotaan pelastuslaissa avotulen teoksi."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View