Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Alkoholi vs kaasu

<< < (6/12) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.11.2022     kello on 21:17 ---Minä pistin Trangian hyllyyn...

Trangia on vanhanaikainen raskas ja tilaa vievä systeemi.
Mulla repussa on kaasukäyttöinen keitin, joka menee pieneen tilaan.
Tällaisen näköinen:
https://www.retkisetti.fi/product/330/retkikeitin-star-x1-1-l-fire-maple

--- Lainaus päättyy ---

Millainen tuo on käytössä? Pysyykö tukevasti pystyssä?
Kaasupolttimella varustettu Trangia jossa paistinpannu teflonpinnoitettu toimii meillä retkillä ja on helppo pitää puhtaana ja on tukeva.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.11.2022     kello on 12:05 ---Millainen tuo on käytössä? Pysyykö tukevasti pystyssä?
Kaasupolttimella varustettu Trangia jossa paistinpannu teflonpinnoitettu toimii meillä retkillä ja on helppo pitää puhtaana ja on tukeva.

--- Lainaus päättyy ---
Siihen kaasuputeliin laitetaan sellaiset levitettävät jalat tarvittaessa...

Kyllä Trangia hyvä on, mutta kun yksin patikoi, niin pienin mahdollinen kompakti paketti on mulla se ykkösasia.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.11.2022     kello on 12:05 ---

--- Lainaus päättyy ---

Näin minullakin ryssänmaalla liikkuessa monien vuosien aikana.  Thumb

miksu88:
Kävin Partioaitassa katselemassa combo-retkikeittimiä, joissa siis kaasu ja alkoholi tuettuna. Hinnat naurettavat 200 pahemmalla puolella. Isomman kaasupolttimen (isommalle pannulle siis) saa muutamalla kympillä ja siihen trangia niin ollaan satasessa. Mikähän noissa maksaa.

Mun pakuun ei ole tulossa kiinteää keittolevyä kun vähemmän kokkailen joten joku kaasupatruunaratkai su varmaan ainakin aluksi.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 -  5.11.2022     kello on 18:31 ---Kävin Partioaitassa katselemassa combo-retkikeittimiä, joissa siis kaasu ja alkoholi tuettuna. Hinnat naurettavat 200 pahemmalla puolella. Isomman kaasupolttimen (isommalle pannulle siis) saa muutamalla kympillä ja siihen trangia niin ollaan satasessa. Mikähän noissa maksaa.

Mun pakuun ei ole tulossa kiinteää keittolevyä kun vähemmän kokkailen joten joku kaasupatruunaratkai su varmaan ainakin aluksi.

--- Lainaus päättyy ---
Minusta Partioaitassa on aika hyvät katteet...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View