Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ajoharjoitteluauto hankinnassa

<< < (9/13) > >>

KM1ka:
Periaatteessa aivan sama, mikä se opetuskäytössä on jos ei jää kakkosautoksi, useimpiin saa jo opetuspolkimen asennettua kuitenkin.
Opetin omat kaksostyttäret 1.3 Yariksella, muistaakseni vm 2000.  Lisäksi ajeltiin vielä automaatilla, kun oli kaksi poljinta. Hyvin tuli inssit yms suoritettua, vaikka Yaris ei ollut mikään helmi. Pieniruokainen ja naarmut ei haittanneet jos sattui ajamaan reunakiviin tai aitapensaisiin Ajelivat sillä yhden kesän ja myytiin pois kun alkoi olemaan tiensä päässä.

Alan:
Olen jäämässä vähemmistöön tuon Mondeon kanssa. Muut pitävät sitä turhan isona tähän perustehtäväänsä eli ajoharjoitteluun ja ajokokeeseen.

Voi olla, että joutuu miettimään jotain muuta. Jos samalla budjetilla etsii pienikokoisempaa voi olla mahdollista hankkia jotain hauskempaa, mutta vähemmän järkevää.

99:
Itse opetin kummatkin mukulat opel vectralla, isohan se on mutta koko ei haitannut kumpaakaan (kun ei pienemmästä kokemusta ;) ).

K.E.V:
Minulla oli VW Golf tuossa käytössä. Hyvin toimi.

Alan:
Löysin 50 t ajetun Opel Corsan.

Ei siinä mitään, mutta yksilö on OPC. 192 hv. Liian kallis vaan.

Esteetikko minussa on ostamassa Fiat 500:aa.  Ajattelen silleen, että jos minä ja kaikki velipojat on aloitelleet autoilu-uransa Fiateilla, niin sopii se lapsillekin. Oppivat ainakin sen, että eivät itselleen Fiatia osta. Silloin minä olen ainoa, joka uusi virheensä - tai oikeastaan mulla on ollut jo kaksi.

500 taitaa kuitenkin olla Fiatiksi hyvä. Siis perusmalli. No ei muita hirveästi Suomessa tarjolla ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View