Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin talvi suojat
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 1.10.2013 kello on 18:04 ---Elämä ei oo kaikille tasapuolista.
Monella ei oo edes Polaria :o ::) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 1.10.2013 kello on 18:03 ---Miks mulla tuli vaan mukaan toi ohut versio?
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä sun vaunus on pelkkä kesävaunu ;D ;D
Vesseli:
Kulkimessa on vain yksi peitettävä aukko ja siihen ohut levy.
Ohje sanoo, että pitää laittaa paikalleen, kun lämpötila on
alle +8 astetta. Toinen tuuletusaukko on katolla ja siihen ei
ole peitelevyä.
Vielä en ole levyä laittanut, vaikka sääkartta näyttää 3,3
astetta. Kaappija pakastin ovat riittävän kylmiä.
88k5:
Jaa - mulla on ollut ylä ja alaritilät ummessa yli +20c keleilläkin :P Saati nyt tai talvemmalla..
Idea on käyttää niitä suojia aina kun jääkaappi/kuljin ei ole käytössä - ei pölyynny tai likaannu lauhdutinkoneisto.
Ja alle +10C keleillä ajossakin pidän alaritilän suojaa "jarruna" ;D
Edit:
--- Lainaus ---http://webshop.bonware.com/skin/frontend/default/default/images/kayttoohjeet/Thetford_j%C3%A4%C3%A4kaapit_0907.pdf
7.4 Käyttö talvisaikaan
Jos käytät jääkaappia ulkolämpötilan ollessa alle 8° C, asenna ilmanvaihtoritilöih in
Thetfordin talvisuojus (katso kuva 9). Suojus suojelee jääkaappiasi liian kylmältä
ilmalta. Talvisuojus on jääkaapin lisävaruste, jonka voit hankkia asuntoautojen javaunujen jälleenmyyjältä.
Vinkki! On suositeltavaa käyttää talvisuojusta myös silloin, kun et ole aikeissa
käyttää matkailuajoneuvoasi pitkään aikaan.
--- Lainaus päättyy ---
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 1.10.2013 kello on 21:48 ---Ehkä sun vaunus on pelkkä kesävaunu ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Entäs mun vaunu?
ei tullut kuin pelkkä paksu ,eristetty levy mukana ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta