Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin talvi suojat
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sebulon - 21.12.2012 kello on 14:46 ---Kuinka oleellinen asia tämä lämpösuojien käyttö on. Minulla on soliferin 6102i ja siinä kaiketi vain ylåosassa aukko ulospäin, Ala-aukko lienee vaunun alle. Onko suojista hyötyä vain vaunun lämpimyydelle ja jääkaapin toiminnalle kovilla pakkasilla, niinkuin aiemmin joku kertoi. kyselee epätietoinen aloittelija.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla seinän ala-aukosta menee ilma jääkaapin taakse ja ylä aukosta pois. Kaksi vuotta sitten Jouluna oli pakkasta -36 silloin jääkaappi tilttasi. Korjautu kun irroitin paikaltaan ja pyöritin ympäri. Nyt olen -20 jälkeen laittanut ala-aukkoon pakkassuojan, joka peittää kolme neljäs osaa aukkoa polttimen puolelta. ;)
MatsOnni:
Nykyiseen kulkineeseen laitoin talvisuojat normaaliin tapaan kun alettiin pakkaskelejä lähestyä. Nyt ollaan Turkkusessa, jossa eilen lämpötila nollan persauksissa ja jääkaapissa oli +22 (käytössä kaasu). Otin yläsuojan pois ja jätin alasuojan paikalleen. Nyt näyttää jääkaappi +2,0
Missään edellisessä en ole joutunut suojien kanssa veivaamaan, ne on olleet talvet paikallaan ja keväällä pois.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 28.12.2012 kello on 10:59 ---Nykyiseen kulkineeseen laitoin talvisuojat normaaliin tapaan kun alettiin pakkaskelejä lähestyä. Nyt ollaan Turkkusessa, jossa eilen lämpötila nollan persauksissa ja jääkaapissa oli +22 (käytössä kaasu). Otin yläsuojan pois ja jätin alasuojan paikalleen. Nyt näyttää jääkaappi +2,0
Missään edellisessä en ole joutunut suojien kanssa veivaamaan, ne on olleet talvet paikallaan ja keväällä pois.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan osoittaa, että sinulla on lämpönsä pitävä vaunu. Thumb
MatsOnni:
^
Noinkohan :) Ja tämä kuljin on auto ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 28.12.2012 kello on 16:01 ---^
Noinkohan :) Ja tämä kuljin on auto ;)
--- Lainaus päättyy ---
:-[ Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu