Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vuoden -93 LMC Fiatilla Keski-Suomen hangille?

(1/2) > >>

uusivaanari:
Terve,

Olen ajatellut että hommaisin Truma-kaasulämmittimellä olevan  LMC puoli-integroidun vm .94 asuntoauton liikuteltavaksi hiihtomökiksi etelä-ja keski-suomen talveen. Kokemukseni asuntoautoista on pyöreä nolla, mutta keskinkertaista epämukavuutta olen valmis sietämään :)

Voisiko joku jakaa vähän vinkkejä ja kertoa millaista se arki on "puskassa" jos yöpakkaset huitelee -10 -15 C välillä?

Ilmeisesti kaikki tankit ja letkut tulee pitää tyhjänä ja käyttövesi/juomavesi tulisi vesitonkista reissun ajaksi?

Entä tuo Truman kaasu ilmapuhallin...uska ltaako se päällä nukkua ja kuinka nopeasti puhallin vie akun (esim- 100Ah) loppuun?

Talläista autoa ajattelin
https://www.nettikaravaani.com/lmc/lmc-290/1600311

mjo33400:
Toimiihan Truma myös pistelämmittimenä, ei puhallinta ole pakko käyttää.

armas ujomieli:
Satoja öitä puskissa talvellakin. Ei ongelmaa ainakaan noilla keleillä. Valoja en pahemmin käytä, ikkunoissa esim. patterikynttelikköj ä. Samoin olen toiminut vesien kanssa. Ulkopeitto vielä ei tule Ensio Kondensio kylään ;) 

uusivaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.10.2022     kello on 19:05 ---Toimiihan Truma myös pistelämmittimenä, ei puhallinta ole pakko käyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, taas oppisin uutta. Tosiaan, tuo Truman etusäleiköstä tulee lämmintä ilmaa sisään vaikka puhallin ei olisikaan päällä.

Tämänhän voi sitten varmaan jättää päälle "peruslämmöksi" kun menee päiväksi hiihtelemään.

uusivaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 18.10.2022     kello on 19:09 ---Satoja öitä puskissa talvellakin. Ei ongelmaa ainakaan noilla keleillä. Valoja en pahemmin käytä, ikkunoissa esim. patterikynttelikköj ä. Samoin olen toiminut vesien kanssa. Ulkopeitto vielä ei tule Ensio Kondensio kylään ;)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, jotain foliota olisi hyvä saada ainakin tuon alkovin päälle peitoksi. Hommasin juuri makuupussin jolla pitäisi pärjätä -10 mukavasti, niin eiköhän tuolla unet luulisi saavan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View