Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tehokas läppäri

<< < (11/12) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 20.10.2022     kello on 11:09 ---Olen täysin samaa mieltä. Rihkamaa pääasiassa myyvät, kuten alibabat sun muut.

Googletin tuota tietoa usbicee portin kautta latauksesta, tuo amazonin linkki tuli siinä vastaan ja laitoin vaan näkösälle. Sitä luultavasti kaupataan muidenkin merkkien nimillä ihan samalla tavalla.

Veikkaan, että Aakun läppäriä voi ladata hyvälaatuisella kännykän laturilla koneen ollessa sammutettuna, hitaasti.

--- Lainaus päättyy ---
Tai sitten tupsyt piuhalla missä hakkuri ja säätää jännitteen kohdalleen ja valitsee oikean pään mikä sopii koneeseen

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.10.2022     kello on 09:21 ---Ylläpidetään vaikka tämmöistä foorumia  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja täällä päässä luetaan  :)

elwari:
Semmoista vaihtoehtoa joskus olen miettinyt, että vaunuun laittaisi semmoisen pikkukoneen Intel NUC, se toimii suoraan 12 voltilla. Tosin näyttöä pitäisi invertterin kautta sitten käyttää, mutta saisi riittävän ison erillisen näytön siihen laitettua, tai kaksikin vaikka. On tosin vielä jäänyt laittamatta tähän vaunun pienelle pöydälle kuitenkin..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.10.2022     kello on 11:31 ---Tai sitten tupsyt piuhalla missä hakkuri ja säätää jännitteen kohdalleen ja valitsee oikean pään mikä sopii koneeseen

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko näitä halpahallien yleislatureita, joissa on laaja jännitealue ja vaihdettavia päitä...?

Sellaisia mulla pitäisi olla jossan miljoonalaatikossa pari kipaletta. Ne aikoinaan toimivat vaihtelevasti.

elwari:
^
Lenovoon ostin huutonetistä merkkikohtaisen tupsy-laturin. Se on toiminut oikein hyvin. Vansonin tekemät yleislaturitkin ovat olleet ihan toimivia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View