Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tehokas läppäri
megaman:
17" kone on enempi ehkä pöytäkoneen korvaaja, ei siinäkään hyvä. Vie paljon pöytätilaa, sohvalle kaveriksi, no ei edes tilapäisesti, matkoillakin painava ja kömpelö.
Pienempi kone on äkkiä monikäyttöisempi ja siihen voi liittää kunnon näytön, kunhan gpu on kohtuullinen.
retkeilijä:
^
Luovuimme pöytäkoneesta 5 vuotta sitten ja sen hyvästä näytöstä läppärissä vähän myöhemmin, sillä eläkeläisinä asumme talvet torpan sijaan kerrostalossa eri maakunnassa. Tavaroiden kuskaaminen edestakaisin on liian vaikeaa.
Nyt suunnitelmana on kunnollinen läppäri pöydälle kotikäyttöön. Joka mahtuu entiseen salkkuun ja kulkee mukana. Se tulisi joululahjaksi rouvalle (ja minulle itselleni). ;D
Matkailuvaunussa riittää tabletti.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.10.2022 kello on 20:06 ---^
Luovuimme pöytäkoneesta 5 vuotta sitten ja sen hyvästä näytöstä läppärissä vähän myöhemmin, sillä eläkeläisinä asumme talvet torpan sijaan kerrostalossa eri maakunnassa. Tavaroiden kuskaaminen edestakaisin on liian vaikeaa.
Nyt suunnitelmana on kunnollinen läppäri pöydälle kotikäyttöön. Joka mahtuu entiseen salkkuun ja kulkee mukana. Se tulisi joululahjaksi rouvalle (ja minulle itselleni). ;D
Matkailuvaunussa riittää tabletti.
--- Lainaus päättyy ---
No mikäs kokoinen se salkku on?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.10.2022 kello on 20:06 ---Nyt suunnitelmana on kunnollinen läppäri pöydälle kotikäyttöön. Joka mahtuu entiseen salkkuun ja kulkee mukana. Se tulisi joululahjaksi rouvalle (ja minulle itselleni). ;D
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tuommoinen?
https://kannettavatietokone.fi/Kaytetyt%20kannettavat/Lenovo/4594678/LENOVO-THINKPAD-T480S-14-FHD-IPS-8350U-UHD-GFX-16-256SSD-W11P.html
Aakku:
Minä tykkään 17" läppäristä...
Siinä on pari hyvää juttua kotikoneeksi. Riittävän iso näyttö. Mukava vaikka lehtiä, tai karttaa selatessa. Ei tarvitse erillistä näyttöä, eli on kompakti koostaan huolimatta. Toinen hyvä juttu on täysikokoinen näppäimistö, eli numeronäppäimistö vieressä.
Matkaan otan sitten pienemmän. Tällä hetkellä 13" kosketusnäytöllä varustettu pikkukone.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta