Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Sähkön säästökokemukset ja -saavutukset

<< < (173/205) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  2.01.2024     kello on 07:53 ---Ei sen väliä kuinka halvalla sitä saa lämpimällä kelillä kun sähköä ei tarvi...nyt patterit huutaa punaisina... joten nyt on hinnalla merkitystä.
Saas nähdä millaisia yllätyksiä tulee niille joilla on se kulutusvaikutus sopimus...

--- Lainaus päättyy ---
Missä on ollut lähiaikoina niin lämmin ettei ole lämmitystä tarvinnut? Siis suomesta kyse

SeaSharky:
Minä olen sen verran nihilisti että nautin kun sähkö on nyt päivällä näin kallista, minun "pörssisähkögeneraat tori" tuottaa hyvin, takaisinmaksuaika lyhenee nopeasti :D, tosiasiassa ei tällaisilla koskaan rikastu, mutta köyhtyy hieman hitaammin :D

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  1.01.2024     kello on 21:23 ---huomenna taas pörssisähö hipooo 60 cent... tänä talvena ei pitänyt tulla niin korkeita hintoja... :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Maksaa mitä maksaa, ainoa mikä kiinnostaa on keskihinta. Ei jaksa jostain yhden tunnin hinnasta keuhkota, kun sillä ei mitään merkitystä ole.

Viime vuosi keskiarvo 7cnt/kwh kulutuksen mukaan.

Karabiilisti:
Onkohan missään näkyvissä mikä oli viime vuoden keskihinta lokakuu-huhtikuu?
Tuo on aika jolloin kuluu about 80% vuoden sähköstä.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  2.01.2024     kello on 08:44 ---Onkohan missään näkyvissä mikä oli viime vuoden keskihinta lokakuu-huhtikuu?
Tuo on aika jolloin kuluu about 80% vuoden sähköstä.

--- Lainaus päättyy ---
tutkippa tuolta https://vertaa-kilpailuttajat.fi/sahko-futuurit-sahkon-hinta-tulevaisuudessa/#oletukset

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View