Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Jodi tabletit

<< < (5/9) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.10.2022     kello on 08:53 ---varautumista...ei panikoitumista.

Siksi esim autossakin on vararengas. Tai joku sen korvike...

--- Lainaus päättyy ---
Olitko alle 40v?

MRi:
Itse tuli ostettua Jodixit muun käynnin yhteydessä loppu keväällä kun sattui taas apteekin hyllyssä edellisen hamstrauksen jäljiltä olemaan. Todennäköisyys tarpeelle minimaalinen ja sekin lapsille jos tulisi. Mutta eipä nuo juuri mitään maksa tai tilaa lääkekaapissa ota.

Käteistä on lompakossa jos jostain syystä kortit ei toimisi. Käteinen ei vanhene. Tai no aikanaan Ruotsin kruunut vanheni kun reissujen välissä oli pitkä aika ja maassa tällä välillä setelien uudistaminen.

Adbluetakin tuli aikanaan ostettu yksi 10 l purkki ylimääräistä. Sekin on tosin jo käytetty eikä päässyt vanhenemaan.

Vessapaperia en ole ostanut varastoon ja kotivarakin on se mitä löytyy normaalisti kotoa kaapeista.

Hassun hauskasti sattui STM:n viestintäsekoilu jodista Kiurun paluuseen. Toivottavasti pääsisi Porin kaupungin johtajaksi ettei sekoittaisi koko maan asioita...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.10.2022     kello on 09:35 ---Ennen oli, nykyään ei läheskään kaikissa.

--- Lainaus päättyy ---
Missä automerkissä ei ole vakiona varapyörää, tai sen korviketta, eli kompuraa ja paikka-ainetta?

Kuorma-autoista varapyörä monesti poistetaan painon ja ehkä varkauksien vuoksi, mutta mites henkilöautoissa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 13.10.2022     kello on 11:15 ---Adbluetakin tuli aikanaan ostettu yksi 10 l purkki ylimääräistä. Sekin on tosin jo käytetty eikä päässyt vanhenemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ai piru, pitääkin tuo seuraava 10 litranen tonkka tallin nurkasta tyhjennellä autoon tässä vielä ennen talvea...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 13.10.2022     kello on 12:39 ---Ai piru, pitääkin tuo seuraava 10 litranen tonkka tallin nurkasta tyhjennellä autoon tässä vielä ennen talvea...

--- Lainaus päättyy ---
Minä tyhjensin retkipakusta yli-ikäiset AdBlue nesteet...

Pohjapropusta tyhjäksi ja uutta tilalle.
Juu ja joditabletteja en edes kysynyt, koska olen muka yli-ikäinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View