No eihän noita suoli24 juttuja kannata lukea saati uskoa.
Sivuja: [1] Siirry alas
No eihän noita suoli24 juttuja kannata lukea saati uskoa.
Aika pitkä S24 keskusteluketju provovokattoreiden kirjoittamaksi.
Onko kysyjän tarkoitus etsiä kavereita ja harrastuksia leirintäalueella? Jos on tarkoitus viettää loma paikallisten puutarhaparkkilaist en kanssa, etukäteisselvitys on paikallaan. Leirintäalue parkkitukikohtana käytettynä on aivan sama miten puutarhakerho keskenään toimii. Kaikkien kaverit taas käräjillä ja hovissakin...
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010619588.html Juu, käytiin ruotsalaisautokunna n kanssa kääntymässä portin sisäpuolella - yllättävän hinnakas paikka, ja vieraspaikat kurjia sorakenttiä. Eikä saanut nurmipaikkaa edes yhdeksi yöksi vaikka olivat vapaita (kausipaikkalaisten). Toisissa sfc paikossa saa, toisissa jopa niitä rakennettujen terdeiden kera..
Päädyttiin perinteiselle kämppärille Säynäniemelle - paljon parempi valinta, ilman kyttääjiä (kyräileviä röökääjiä respankulmilla) Kaipa hinnat pitää olla korkeat kun rahaa tuhlataan oikeudenkäynteihin. Jääräpäistä porukkaa jonka tärkein asia on "minä olin oikeassa maksoi mitä maksoi".
Kaipa hinnat pitää olla korkeat kun rahaa tuhlataan oikeudenkäynteihin. Jääräpäistä porukkaa jonka tärkein asia on "minä olin oikeassa maksoi mitä maksoi".Kyllä niitä riittää täälläkin. Sivuja: [1] Siirry ylös
|