Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasuhälytin, mikä hyvä?
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.10.2022 kello on 12:10 ---Eikö noihin äänettömiin ryöstöihin tehoaisi hälytin...?
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu hälyn toiminnasta. Häly auttanee omalta osaltaan, mikäli häly ei kytkeydy pois kun keskuslukitus avautuu.
Lukon piikitys oven läpi vastaa sitä, että lukitus avattaisiin avaimella, kun piikillä käännetään lukkosylinterin varresta.
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 7.10.2022 kello on 11:52 ---Slovenia, Maribor.
Päivä meni pitkäksi ja ei etsitty enää mitään kämppäreitä tms. lyhyttä yöunta varten, matkaa jatkettiin aikaisin aamusta.
Valitsin näkyvän paikan 24h huoltsikan edessä kameravalvottu parkkipaikka, vieressä rekkaparkki ja ihmisiä liikenteessä.
Juu, jälkiviisastelu on parasta viisastelua panssaroinneista ja lukoista. Nyt on prikkauspellit ovissa, mutta muuten en aio autoa panssaroida. Tarvittaessa laitan kuormaliinan oviin viestiksi, että valitse mieluummin seuraava auto.
--- Lainaus päättyy ---
Se on järkyttävää kun Fiat ei ole osannut tehdä asialle mitään vaikka tuo ei mikään uusi ongelma ole. E-bayssä muutaman euron pellinpala joka menee valmiisiin ruuveihin ettei edes tarvi porailla mitään. Mulla on etuovissa thulen linkkulukot ja asunnon ovessa heosafe. Ei ne rosvoja pitele, mutta senverran voimaa tarvitaan ettei sitä tehdä niin etten heräisi.
Jollei olisi suomessa luvatonta, niin kertoisin että menin espanjassa aseliikkeeseen ja ostin pari pippurisuihketta. Niillä pysähtyy kyllä rosmo, karhu, koira... Mutta en kerro, sellanenhan olis luvatonta meillä Suomessa. Kuuntelin fugessa muitten suomalaisten juttuja, kenellä ovenvieressä pesäpallomailaa ja kellä rengasrautaa. Minä en kyllä lähe lähikontaktiin kattomaan mitä kättäpitempää sillä toisella on. Vaikka puukkoseppänä oon ihan opetellut puukon käyttöä niin ei kiinnosta alkaa ihmisiä puhkomaan.
mike:
Noista koirahommista jäi aikanaan jotain sumutetta jäljele en tiedä onko laitonta vai ei mut käytän jos on tarvetta ennenkun pesäpallomailaa!
miksu88:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 7.10.2022 kello on 21:46 ---Se on järkyttävää kun Fiat ei ole osannut tehdä asialle mitään vaikka tuo ei mikään uusi ongelma ole. E-bayssä muutaman euron pellinpala joka menee valmiisiin ruuveihin ettei edes tarvi porailla mitään. Mulla on etuovissa thulen linkkulukot ja asunnon ovessa heosafe. Ei ne rosvoja pitele, mutta senverran voimaa tarvitaan ettei sitä tehdä niin etten heräisi.
Jollei olisi suomessa luvatonta, niin kertoisin että menin espanjassa aseliikkeeseen ja ostin pari pippurisuihketta. Niillä pysähtyy kyllä rosmo, karhu, koira... Mutta en kerro, sellanenhan olis luvatonta meillä Suomessa. Kuuntelin fugessa muitten suomalaisten juttuja, kenellä ovenvieressä pesäpallomailaa ja kellä rengasrautaa. Minä en kyllä lähe lähikontaktiin kattomaan mitä kättäpitempää sillä toisella on. Vaikka puukkoseppänä oon ihan opetellut puukon käyttöä niin ei kiinnosta alkaa ihmisiä puhkomaan.
--- Lainaus päättyy ---
Enpäs tiennytkään ettei Suomessa saa "puolustautua karhuja vastaan".
Hesus:
ryöstäkaasuista tulee mieleen tämä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809072201187476
Mietin jo silloin että mistä hän tiesi että oli kaasutettu, kun ei edes ollut mitään viety. Iskikö kuitenkin vaan uni ja nukkui pommiin... Ihan normaalia jos on tehty laittoman pitkiä päiviä.
No nyt keväällä tuli yleltä tuo "suomineidot"-rasistidokkari, jossa ko. neito seikkaili ja heilutteli natsitervehdyksiään . Niin en usko ainakaan pätkääkään enää että oli kaasutettu, sen verran sekaisin tuntuu olevan.
https://areena.yle.fi/1-61929993
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta