Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Shell Kaivoksela myi moottorikaasupullot tavallisten tilalle
K.E.V:
Eikös se ole kuvituskuvassa painoventtiilipullo . Ei ainakaan liitin karaa näy
kimi:
Olin yhteydessä AGAn myyntiin. Heillä uudet nestekaasupullot on kauluksellisia. Ainoastaan kauluksen väri erotta moottorikaasupullon ja nestekaasupullon toisistaan
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 3.10.2022 kello on 11:41 ---Olin yhteydessä AGAn myyntiin. Heillä uudet nestekaasupullot on kauluksellisia. Ainoastaan kauluksen väri erotta moottorikaasupullon ja nestekaasupullon toisistaan
--- Lainaus päättyy ---
Ohho, aikas erikoinen ja vaarallinen uudistus. Mielestäni pitäis lisätä eroavaisuuksia, ei vähentää niitä.
Liittyyköhän tähän uudistukseen tämä otsikonkin tapaus? Eikös Shell Agan kaasua myy?
Eikä omaan pullokoteloon taida mahtua edes kauluksellista? Tai ainakin on tiukka laittaa, koska luukku on matalampi kuin itse kotelo
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 3.10.2022 kello on 11:41 ---Olin yhteydessä AGAn myyntiin. Heillä uudet nestekaasupullot on kauluksellisia. Ainoastaan kauluksen väri erotta moottorikaasupullon ja nestekaasupullon toisistaan
--- Lainaus päättyy ---
No eihän sellainen mahdu kaappiin
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 3.10.2022 kello on 11:52 ---
Ohho, aikas erikoinen ja vaarallinen uudistus. Mielestäni pitäis lisätä eroavaisuuksia, ei vähentää niitä.
Liittyyköhän tähän uudistukseen tämä otsikonkin tapaus? Eikös Shell Agan kaasua myy?
Eikä omaan pullokoteloon taida mahtua edes kauluksellista? Tai ainakin on tiukka laittaa, koska luukku on matalampi kuin itse kotelo
--- Lainaus päättyy ---
Aloituksen mukaan kyseessä oli punakauluksiset pullot. Shell Konala on AGAn jälleenmyyjä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta