Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Shell Kaivoksela myi moottorikaasupullot tavallisten tilalle

<< < (6/9) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.10.2022     kello on 20:19 ---Laittakaa se moottorikaasupullo väärin päin, elikkä venttiili alaspäin, silloin sen voi käyttää tyhjäksi. No eihän se kätevää ole.

--- Lainaus päättyy ---

Kun moottorikaasupulloa käytetään, niin se EI ole pystyssä vaan kyljellään. Missä silloin on sen nestemäistä kaasua ottavan putken pää?

--- Lainaus käyttäjältä: Stara -  2.10.2022     kello on 20:24 ---Ei edes huumorilla tuon kaltaista ohjetta!

--- Lainaus päättyy ---

Olisi hyvä viljellä huumoria. Mutta ollaan vaarallisilla vesillä jos huumoria tehdään turvallisuuden kustannuksella.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  2.10.2022     kello on 20:48 ---Kun moottorikaasupulloa käytetään, niin se EI ole pystyssä vaan kyljellään. Missä silloin on sen nestemäistä kaasua ottavan putken pää?

--- Lainaus päättyy ---

Kun se on kyljellään, sen on oltava sillä kyljellä, että kaasuputki ylettyy nesteeseen. Minun puolesta tämä on tässä, kun kininä taas alkaa.  ...Karavaanari on kaikkien "kaveri"  ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.10.2022     kello on 07:57 ---Tämä on osaltaan sotkemassa asiaa....

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
No mikä pullo tämä on...

Olen ollut kyllä Tehokaasu nimisessä firmassa vuosia nuoruudessani, mutta silti en hahmota kuvan pulloa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.10.2022     kello on 21:06 --- Minun puolesta tämä on tässä, kun kininä taas alkaa.  ...Karavaanari on kaikkien "kaveri"  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Siksi kaveria pitää suojella älyttömiltä 'neuvoilta'!

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.10.2022     kello on 21:18 ---No mikä pullo tämä on...

--- Lainaus päättyy ---

Se on kaasupullo, eikä siinä ole punaista kaulusta, kuten moottorikaasupullos sa.
Myös ainakin saksalaisilla on kauluksellisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View